مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه بر اساس بند ۱۵۶ قانون اساسی پیشگیری را بر مجازات و رسیدگی مقدم می‌داند.
کد خبر: ۷۳۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۵ 07 August 2015
ایرج عزیزی در جلسه‌ای که امروز به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، اظهار داشت: وجدان و انصاف فعالان اقتصادی به عنوان عامل بازدارنده از تخلف محسوب می‌شود که بر این اساس تعزیرات حکومتی پیشگیری را با تذکر و نظارت، بر مجازات در اولویت قرار داده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه رسانه‌ها باید درست نویسی را به جای درشت نویسی سرمشق خود قرار دهند، افزود: برای کاهش تخلفات اصناف در کنار بیداری وجدان افراد، وجود خانواده در پیشگیری از بروز تخلفات سهم بسزایی دارد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف استان کرمانشاه نیز در این جلسه اساس کار بازرسی را نخست حمایت از اتحادیه و صنف سپس حمایت از حقوق مصرف کننده اعلام و بیان کرد: روزانه بالغ بر 100 پرونده در رابطه با شکایت در این مجموعه تشکیل می‌شود.

رامین پهلوانی با اشاره به اینکه بازرسی اصناف در حال حاضر هیچگونه درآمد‌زایی حاصل از رسیدگی به شکایات نداشته است، گفت: بازرسان از نظر جانی تأمین نشده‌اند و همچنین از نظر مالی نیز بی‌بهره هستند که پس از مدت‌ها حقوق بازرسان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه براساس قانون نسبت به شکایات مردمی رسیدگی می‌شود، اظهار کرد: بر اساس این قانون و صرف وقت برای رسیدگی به شکایات و خواسته‌های مردم نسبت به حمایت از حقوق مصرف کننده تلاش می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار