مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان:
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: تمام محورهای اصلی و شریانی خوزستان باز است؛ محور اندیکا به شهرکرد نیز روز گذشته با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد.
کد خبر: ۷۳۱۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰ 05 April 2019

غلام عباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان اهواز،اظهار کرد: با نزدیک شدن به روزهای پایانی تعطیلات نوروزی موج بازگشت مسافران رو به کاهش است و ترافیک روانی را در سطح جاده‌ها شاهد هستیم و تمامی محورهای اصلی و شریانی خوزستان باز است؛ محوراندیکا به شهرکرد نیز روز گذشته با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان عنوان کرد: 11 محور روستایی که عمدتاً در حاشیه رودخانه‌های دز، کرخه و کارون هستند به دلیل بالا آمدن سطح آب و طغیان رودخانه‌ها به جهت حفظ ایمنی مسدود اعلام شدند و مسیرهای جایگزین آن‌ها نیز اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: محورهای خسرج به حمیدیه، شوش به شوشتر، شوش به فکه، محور قدیم بستان به چذابه و محورهایی در بخش شعیبیه از محورهای مهم مسدودی در خوزستان هستند.

بهرامی نیا گفت: عوامل راهداری به صورت 24 ساعته در جاده‌ها مستقر هستند که اگر نیاز به کمک و یا ریزش برداری بود اقدامات لازم را انجام دهند.

 

منبع: فارس

برچسب ها: پلیس راه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار