سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: بیشترین پرونده های تعزیرات در طرح نظارت نوروزی به ترتیب مربوط به استان های فارس، همدان و تهران بود و متخلفان در هشت هزار و ۲۸۴ پرونده به پرداخت ۱۳۹ میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
کد خبر: ۷۳۱۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ 06 April 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم:سیدیاسر رایگانی روز شنبه در نشست خبری در مورد اجرای طرح نظارت نوروز 98 سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بیشترین پروندههای تشکیل شده به ترتیب مربوط به استانهای فارس با 1812 پرونده، همدان با 776 پرونده، تهران با 771 پرونده، لرستان با 521 پرونده و آذربایجان غربی با 445 بوده است.

طرح نظارت نوروزی تعزیرات از هفتم اسفند ٩٧ آغاز شد و تا شانزدهم ادامه داشت. در 45 روز اجرای طرح تعداد پنج هزار و 669 تیم گشت مشترک تشکیل و 27 هزار و 501 مورد بازرسی انجام شده است.

رایگانی با اشاره به شناسایی 9 هزار و 741 واحد متخلف، گفت: 10 هزار و 730 واحد در این گشتها بدون تخلف بودند و هفت هزار و 30 واحد نیز با توجه به مرتبه اول انجام تخلف و رویکرد پیشگیرانه طرح، تذکر برای اصلاح دریافت کردند.

سخنگوی سازمان تعزیرات اضافه کرد: پروندههای حوزه کالا و خدمات به ویژه با موضوع گرانفروشی و تقلب و پروندههای بهداشتی با محوریت بهداشت محیط و استفاده از مواد غذایی فاسد و غیرقابل استفاده همچنین گوشتهای آلوده بیشترین آمار پرونده ها را به خود اختصاص داده است.

رایگانی گفت: پرونده اخفا و امتناع از عرضه پیاز در شیرا با ارزش یک میلیارد و 427 میلیون ریال ارزش تخلف و عرضه خارج از شبکه برنج به ارزش 3 میلیارد و 228 میلیون ریال در آذربایجان شرقی مهمترین پروندههای در دست رسیدگی است که در طرح نوروز 98 تشکیل شده است.

 

برچسب ها: تعزیرات ، فارس ، رکورددار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار