معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد
معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز گفت: بیش از ۷۰۰ نفر از پرسنل بهداشت و درمان در حال عملیات در نقاط مختلف درگیر سیلاب هستند و با فراخوانی که در روزهای گذشته صورت گرفت پزشکان و پرستاران داوطلب در قالب تیم‌های عملیاتی درمانی به مناطق اعزام شدند.
کد خبر: ۷۳۳۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ 11 April 2019

مهران ورناصری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده، اظهار کرد: تمام بیمارستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی اهواز با ظرفیت کامل در حال فعالیت هستند و تاکنون فقط ۱۲۰ بیمار از بیمارستان سلامت اهواز به دلیل اقدامات پیشگیرانه به سایر بیمارستان‌ها منتقل شدند.

وی افزود: یک بیمارستان سیار در حمیدیه ایجاد شد که تیم‌های تخصصی برای پاسخ‌گویی به نیازهای مردم به منطقه اعزام می‌شود.

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز با اشاره به فعالیت تیم‌های بهداشت و درمان در محل‌های اسکان مردم سیل‌زده، عنوان کرد: بیش از ۷۰۰ نفر از پرسنل بهداشت و درمان در حال عملیات در نقاط مختلف درگیر سیلاب هستند و با فراخوانی که در روزهای گذشته صورت گرفت پزشکان و پرستاران داوطلب در قالب تیم‌های عملیاتی درمانی به مناطق اعزام شدند.

وی افزود: ۳۰ دستگاه آمبولانس وزارت کشور از سراسر کشور به خوزستان اعزام کرد و همراه با ۴ دستگاه اتوبوس آمبولانس و بالگرد به مناطق موردنیاز اعزام شدند.

ورناصری در خصوص بیماری‌های عفونی و مسری در مناطق سیل‌زده، عنوان کرد: در چند لایه تمهیدات لازم در خصوص مشاهده هرگونه بیماری عفونی و مسری اندیشیده شده است و در برخی موارد به‌صورت تکی بیماری‌های عفونی که مشاهده می‌شود توسط نیروهای مرکز بهداشت استان سریعاً رصد می‌شود و مداخله، درمان و پیشگیری‌های لازم انجام می‌شود و تاکنون بحرانی در این خصوص وجود نداشت.

ورناصری گفت: سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی ایران و هلال‌احمر نیز تمام نیروهای درمانی خود را به منطقه اعزام کردند و به‌صورت مشترک و در کنار هم در حال فعالیت هستیم.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار