یک فعال فرهنگی و مذهبی استان خوزستان گفت: یکی از نکات بارز سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان افزایش حضور مؤسسات قرآنی و فرهنگی نسبت به سال‌های گذشته است.
کد خبر: ۷۴۵۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸ 16 May 2019

حجت‌الاسلام و المسلمین عباس بسی‌خاسته در حاشیه بازدید از سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان یادآور خاطره خوبی است که در آن مردم پروانه‌وار دور شمع فروزان کتاب اندیشه و قلم جمع می‌شوند و سال‌ها است اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان این مشعل را فروزان نگه داشته است.

وی افزود: امسال هم توفیق شد نمایشگاه قرآن و عترت در روزهای آغازین ماه رمضان در شهر اهواز با حضور علاقه‌مندان، ناشران و موسسات فعال فرهنگی و قرآنی برگزار شود.

بسی‌خاسته تصریح کرد: یکی از نکات بارز سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت افزایش حضور موسسات قرآنی و فرهنگی نسبت به سال‌های گذشته است که نشان دهنده حمایت مسؤولان و وجود زمینه مناسب برای گسترش فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در جامعه است. همچنین نمایشگاه را از حالت یکنواختی خارج کرده است.

او ادامه داد: یکی دیگر از نکات بارز این نمایشگاه فعالیت‌های خوبی است که در حوزه کودکان و نونهالان با استفاده از شیوه‌های هنری و جذب حداکثری صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: بنده از خانواده‌ها استدعا دارم این فرصت را غنیمت شمرده و به همراه فرزندان خود از این نمایشگاه دیدن کنند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار