معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان در خصوص برگزاری مجامع انتخاب روسای چند هیات از جمله ورزش‌های رزمی خوزستان که یک و سال نیم است به صورت سرپرست اداره می‌شود، توضیح داد.
کد خبر: ۷۴۸۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰ 26 May 2019

ابراهیم نصیری اظهارکرد: با سرپرست فدراسیون ورزش‌‌های رزمی برای برگزاری مجمع انتخاب رییس هیات خوزستان به توافق رسیدیم و طی چند روز آینده نیز زمان برگزاری این مجمع مشخص می‌شود.

وی بیان کرد: هیات‌ ورزش‌های رزمی خوزستان یک سال و نیم است که به صورت سرپرست اداره می‌‌شود و باتوجه به رایزنی‌های صورت گرفته برای برگزاری هرچه سریع‌تر این مجمع و تعیین رییس هیات، امیدواریم که در ماه مبارک رمضان شاهد برگزاری این مجمع باشیم تا این هیات نیز سر و سامان بگیرد.

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه، عنوان کرد: مجامع هیات‌های ورزش‌های بیماران خاص و تنیس‌روی‌میز در ماه جاری برگزار خواهند شد و بیستم همین ماه نیز مجمع سالیانه ورزش‌های کم‌بینایان و نابینان استان برگزار می‌شود.

وی در پایان با بیان این‌که برای برگزاری مجامع هیات‌های ورزش‌های همگانی، پهلوانی و زورخانه‌ای و هندبال نیز از کاندیداها ثبت‌نام کرده‌ایم، گفت: در دورانی که هیات‌های به صورت سرپرست اداره می‌شوند، تمام تلاش ما این بوده است که با حمایت‌هایی که داریم، کار هیچ هیاتی روی زمین نماند و فعالیت متوقف نشود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: ورزش های رزمی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار