فرمانده حوزه بسیج خاتم‌الانبیای اقلید از برگزاری همایش میقات صالحین با راهپیمایی از مقابل حوزه خاتم‌الانبیا تا مصلا و شرکت در نماز جمعه 23 مردادماه جاری خبر داد
کد خبر: ۷۵۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹ 10 August 2015

تابناک فارس به نقل از فارس:حسن مهدوی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرمودند حلقه‌های صالحین، از کارهای بسیار خوب و برجسته‌ای است که گسترش کمی و کیفی آن باید موردتوجه قرار گیرد اظهار داشت: هدف از برگزاری حلقه‌های صالحین در نماز عبادی سیاسی جمعه افزایش بصیرت و آگاهی بسیجیان نسبت به مسائل روز دنیا و برطرف کردن نقاط ضعف این حلقه‌ها است.

وی با اشاره به اهمیت شجره طیبه صالحین در سطح بسیج مساجد بیان کرد: هدف اصلی برگزاری جلسات حلقه‌های صالحین آشنایی اقشار مختلف جامعه در هر رده سنی با اهمیت و ارزش ولایت‌فقیه در جامعه اسلامی و بیان آموزه‌های دینیاست.

مهدوی عنوان داشت: همایش میقات صالحین جمعه 23 مردادماه جاری با حرکت بسیجیان و حلقه‌های صالحین 15 پایگاه این حوزه از مقابل حوزه خاتم‌الانبیا به سمت مصلای نماز جمعه این شهر صورت می‌گیرد.

فرمانده حوزه بسیج خاتم‌الانبیای اقلید به اهمیت غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان اشاره و از طرح جوانه‌های صالحین و برنامه‌های متعدد این حوزه و برگزاری دوره‌های آموزش نظامی، کلاس‌های تربیتی، بصیرتی و معرفتی، دوره‌های علمی و پژوهشی، تئاتر، نقاشی، خطاطی، ورزشی و... در پایگاه‌های حوزه خاتم‌الانبیا نام برد.

مهدوی ارتقای سطح علمی اعضا و جذب بسیجیان جدید و همچنین تقویت شورونشاط و روحیه معنوی را از دیگر اهداف طرح جوانه‌های صالحین خواند.

این مسئول با اشاره به برگزاری آزمون آمادگی جسمانی به‌منظور بررسی سلامت جسمی، روحی و آمادگی رزمی گردان‌های بیت‌المقدس در سالن ورزشی تختی این شهرستان با حضور 220 نفر بیان داشت: تجلیل از حلقه‌های صالحین فعال پایگاه‌های امام حسین (ع) و شهدای باغ‌نو از طرف سازمان بسیج مستضعفین و برگزاری اردوهای فرهنگی زیارتی و تربیتی از دیگر عملکردهای حوزه خاتم‌الانبیای اقلید است.

وی به هماهنگی‌های حوزه خاتم‌الانبیا برای استفاده اعضای حلقه‌های صالحین از سالن ورزشی بسیج اقلید در راستای سلامت جسمانی و تربیت روحی آنان اشاره و تصریح کرد: بسیجیان حوزه خاتم‌الانبیا با تشکیل اردوی جهادی و همکاری با مرکز نیکوکاری امام حسن مجتبی (ع) اقلید در برنامه‌های مختلف کمک‌رسانی به محرومان و نیازمندان شرکت فعال دارند.

مهدوی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی امربه‌معروف و نهی از منکر با حضور 160 نفر بیان کرد: این کارگاه آموزشی در قالب 15 پایگاه و با حضور شوراهای امربه‌معروف و نهی از منکر باهدف توجیه افراد و بیان وظایف آنان در محلات و پایگاه‌ها و همچنین آشنایی با آسیب‌های ماهواره و سایت‌های اینترنتی برگزار شد.

فرمانده حوزه بسیج خاتم‌الانبیای اقلید در پایان سخنان خود بابیان اینکه بسیج نهادی مردمی و برخاسته از قلب مردم است خاطرنشان کرد: بسیج همپا و همراه با مردم غیور ایران اسلامی در راستای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های ملی و مذهبی کشور و مقابله و مبارزه با هجمه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و... می‌کوشد و رفاه مردم و امنیت جامعه هدف اصلی‌اش است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار