فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران، گفت: در حوزه تخریب محیط زیست در استان شاهد افزایش حدود 3 برابری نسبت به مدت دو ماهه سال قبل هستیم.
کد خبر: ۷۵۰۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ 02 June 2019

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران، گفت: در حوزه تخریب محیط زیست در استان شاهد افزایش حدود 3 برابری نسبت به مدت دو ماهه سال قبل هستیم.
 بلاغ،مسلم آهنگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار در شهرستان ساری درباره وضعیت شکار غیرمجاز در سطح استان مازندران اظهار کرد: در صید غیرمجاز آبزیان طی دو ماهه سال 97 حدود 817 مورد داشتیم که در مدت مشابه سال جاری به هزار و 637 مورد رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: در صید پرندگان در دو ماهه سال گذشته نسبت به امسال افزایش و کاهش چندان زیادی نداشتیم و سال گذشته 23 مورد بوده و امسال به 24 مورد رسید.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران بیان کرد: در دو ماهه اول سال 97 شکار پستانداران 13 مورد بوده و امسال به 20 مورد رسیده است و در این بخش افزایش داشتیم.

این مسؤول میزان کشفیات سلاح غیرمجاز در دو ماهه سال 97 را 25 مورد اعلام کرد و گفت: در سال جاری در این بخش کاهش داشتیم و به عدد 19 رسیدیم.

آهنگری تعداد کشف و ضبط سلاح مجاز را طی دو ماهه سال 97 به تعداد 57 مورد اعلام کرد و گفت: در سال جاری این عدد به 37 رسیده و در این بخش کاهش داشتیم.

وی با اعلام اینکه میزان آلودگی محیط زیست در دو ماهه سال گذشته 99 مورد بوده است، افزود: در سال جاری 88 مورد ثبت شده که در این بخش روند کاهشی داشتیم.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران با اعلام اینکه در بحث تخریب محیط زیستی با افزایش حدود سه برابر نسبت به مدت دو ماهه سال قبل مواجه هستیم، افزود: سال گذشته طی دو ماهه ابتدای سال هشت مورد مواجه بودیم ولی در سال جاری در مدت دو ماهه به 21 مورد برخورد کردیم.

این مسؤول تصریح کرد: در دو ماهه اول سال 97 و با پیگیری انجام شده 186 نفر دستگیر شده که امسال این تعداد به 268 نفر رسید.

آهنگری ادامه داد: میزان کل تخلف در دو ماهه اول سال گذشته 151 فقره بوده که امسال به 165 فقره افزایش پیدا کرده است.

وی درباره وضعیت زاد و ولد مرال و قوچ و میش، گفت: زایمان‌ها تازه شروع شده است و بعد از اتمام بهار اطلاعات دقیق قابل استخراج است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار