مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از برگزاری ۳۰ رویداد ورزشی ملی و بین المللی به میزبانی کرمانشاه در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۷۵۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰ 11 August 2015
مجتبی جوهری ظهر امروز دوشنبه در همایش «ورزش، اخلاق و رسانه»، بر آگاه سازی مردم نسبت به مقوله ورزش و به خصوص ورزش همگانی تاکید کرد و گفت: این آگاهی بخشی باید به نحوی باشد که تا دل روستاها نیز نفوذ کند.

وی افزود: ورزش به جامعه نشاط و شادی می بخشد و آگاهی بخشی به مردم در این زمینه ضرورتی است که بار آن به دوش ورزشی نویسان و اصحاب رسانه است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، خبرنگاران و به خصوص ورزشی نویسان را زبان گویای ورزش دانست و گفت: این افراد نقش زیادی در معرفی ورزش به مردم دارند.

وی با بیان اینکه زمانی ما بعد از ورزش از سوی خانواده ها تنبیه می شدیم گفت: هم اکنون دید خانواده ها نسبت به ورزش تغییر کرده و خانواده ها خود تماشاچی ورزش فرزندانشان هستند.

جوهری، بر انعکاس واقعیات تاکید کرد و گفت: نباید دید خوب به دست آمده از ورزش در شرایط فعلی با سیاه نمایی از بین برود.

وی، بر تقویت نکات مثبت ورزش به جای ایجاد سیاه نمایی تاکید کرد و گفت: هرچقدر ورزش استان پهلوان‌ خیز کرمانشاه را در خارج از استان و حتی کشور جا بیندازیم ضرر نمی کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: مشکلات مالی را رد نمی‌کنیم و مشکل مالی داریم اما با دست خالی کار می ‌کنیم.

وی افزود: بنده در بدترین شرایط مدیریت ورزش استان را عهده دار شدم اما با وجود مشکلات مالی طی سال گذشته ۱۹ میزبانی ملی و بین‌المللی مسابقات ورزشی را برای استان گرفتیم و امسال نیز ۳۰ میزبانی را پیش ‌بینی می کنیم.

نباید ورزش را درگیر چپ و راست کرد

در ادامه رئیس انجمن ورزشی‌ نویسان کرمانشاه بر عدم سیاه نمایی رسانه ای تاکید کرد و گفت: نباید رسانه برای جذب مخاطب مسائلی را که نباید مطرح کنند.

ابوالحسن باقری نسب افزود: البته نقطه مقابل این موضوع نیزنباید باشد و ما از درخشان ‌نمایی هم خصوصا در حوزه بیکاری که هرگز آمارهای واقعی استان اعلام نشدضربه خوردیم  و باید از این کار نیز دوری کرد.

وی گفت: انجمن ورزشی‌نویسان کرمانشاه در سال ۸۶ آغاز به کار کرد و استان کرمانشاه بعد از خراسان دومین استانی بود که صاحب این انجمن شد.

رئیس‌ انجمن ورزشی ‌نویسان کرمانشاه بر سیاسی نکردن ورزش تاکید کرد و گفت: ورزش سیاسی نیست و نباید آن را درگیر چپ و راست کنیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار