معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: به دنبال افزایش ورود کشتی‌های حامل کالاهای اساسی به بندر امام خمینی (ره) و آمادگی کامل این بندر برای تخلیه سریع کشتی‌ها، میزان تخلیه ماهانه از مرز یک میلیون و ۶۲۵ هزار تن گذشت.
کد خبر: ۷۵۳۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹ 12 June 2019

ایرج مدیری با اشاره به افزایش تعداد شناورهای ورودی حامل کالاهای اساسی به بندرامام خمینی (ره) طی دو ماهه نخست سال جاری بیان کرد: با توجه به ضرورت تسهیل و تسریع در پذیرش و تخلیه کشتی‌های حامل کالاهای اساسی موردنیاز کشور، با اتخاذ تمهیدات لازم در بخش‌های تجهیزاتی و عملیاتی، این مجتمع بزرگ بندری موفق شد رکورد بی‌سابقه تخلیه یک میلیون و ۶۲۵ هزار و ۹۴۶ تن را در پایان اردیبهشت ماه جاری برجای بگذارد.

وی با اشاره به اینکه رکورد مذکور در طول سوابق عملیات تخلیه و بارگیری این مجتمع بندری تاکنون بی سابقه بوده است، تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی بندری امام خمینی (ره) به عنوان یکی از دروازه‌های ورود کالاهای اساسی به کشور، نقش و مسئولیت خود را در زنجیره تأمین این نوع کالاها با شایستگی ایفا می‌کند.

مدیری تصریح کرد: رکورد پیشین مجتمع بندری امام خمینی(ره) که طی بهمن ماه سال گذشته به ثبت رسیده، معادل یک میلیون و ۵۳۸ هزار و ۱۷۵ تن بوده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار