سرمربی جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این‌که جاه طلب هستم و تنها به موفقیت فولاد فکر می‌کنم، گفت: چند تیم در لیگ برتر حضور دارند که ما از نظر پول اصلا شرایط رقابت با آن‌ها را نداریم‌. امیدوارم شرایط این فصل فولاد به صورتی پیش رود که بتوانیم این باشگاه را که لیاقت بسیاری دارد به جایگاه اصلی‌اش برسانیم.
کد خبر: ۷۵۴۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲ 15 June 2019

جواد نکونام در حاشیه اولین جلسه تمرینی تیم فوتبال فولاد که امشب در اهواز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشحالم که در استان خوزستان و اهواز هستم. خوشحالم که در بهترین باشگاه ایران از نظر امکانات، بازیکن و مدیریت باشگاه فعالیت می‌کنم که جا دارد از آقای رضایی مدیرعامل باشگاه و همچنین آقای کشانی مدیر عامل شرکت فولاد که این فرصت را به من دادند تا بتوانم در یکی از بهترین باشگاه‌های ایران مربیگری کنم، قدردانی کنم. به هر حال با توجه به پیشنهاداتی که داشتم و حتی باشگاه‌های بزرگی نیز به دنبال من بودند، به خاطر ساختار و شکلی که باشگاه فولاد دارد و خودم نیز دوست داشتم در این باشگاه فعالیت کنم، نظرم نسبت به سرمربیگری در این تیم مثبت بود و طی صحبت‌هایی که با باشگاه فولاد داشتم، تصمیم گرفتم به اهواز بیایم تا بتوانم در خدمت این باشگاه باشم.

وی ادامه داد: امیدوارم شرایط این فصل فولاد به صورتی پیش رود که بتوانیم باشگاه فولاد را که لیاقت بسیاری دارد به جایگاه اصلی‌اش برسانیم. بدون تلاش، کوشش و حمایت شما اصحاب رسانه و همچینن مردم و هواداران ما نمی‌توانیم به این جایگاه برسیم و امیدوارم همه در کنار هم و هم برای سربلندی فولاد تلاش کنیم.

سرمربی یم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص فعالیت باشگاه فولاد در فصل نقل و انتقالات نیز گفت: فکر می‌کنم اولین بازیکنی که در لیگ برتر جذب یک باشگاه شد، توسط باشگاه فولاد بود. در هر صورت چند تیم در لیگ برتر حضور دارند که ما از نظر پول اصلا شرایط رقابت با آن‌ها را نداریم. ضمن اینکه یکی دو تیم نیز وجود دارند که بازیکنان دوست دارند با توجه به این‌که شرایطشان خوب است در این تیم‌ها بازی کنند. پس عملا ما از پنج شش تیم فاصله داریم. ما با بازیکنان بسیاری صحبت کردیم و با آنها جلساتی داشتیم اما اولویت اول‌شان آمدن به اهواز و تیم فولاد نبود ولی این بازیکنان نمی‌دانند آنها بیشتر ضرر کردند تا باشگاه فولاد. مطمئن باشید این مهم را در آینده ثابت خواهیم کرد.

او ادامه داد: همچنین یکسری بازیکنان با مبالغی جذب باشگاه‌های دیگر شدند که ما اصلا نمی‌توانیم نزدیک آنها شویم. من به بازیکن ستاره اعتقادی ندارم. ما با بازیکنی که به درد فولاد بخورند، صحبت کردیم اما متاسفانه باشگاه‌های دیگر مبالغی را پیشنهاد می‌دادند که آن‌ها می‌رفتند. به طور مثال با بازیکنی تا پای قرارداد پیش رفتیم اما ساعت 18 با خود من تماس گرفت و گفت به فلان باشگاه ‌رفتم.

نکونام در پاسخ به این سوال که آیا درست است که برخی بازیکنان به دلیل آب و هوای اهواز به اینجا نمی‌آیند؟ گفت: کسی در این خصوص چیزی به من نگفته است اما یک بازیکن وقتی بخواهد تصمیم بگیرد تمام جوانب را در نظر خواهد گرفت. به هر حال خود من هم فوتبال بازی کرده‌ام و اینجا زندگی می‌کنم و اگر مشکلی از این نظر بود قطعا خود من هم به این موضوع فکر می‌کنم. به نظر من اگر چنین چیزی باشد، بازیکنان اشتباه فکر می‌کنند.

سرمربی تیم فولاد همچنین در پاسخ به این سوال که چند درصد از لیست بازیکنان درخواستی شما برای لیگ نوزدهم جذب شده‌اند؟ عنوان کرد: باشگاه دوست دارد صد در صد لیست من را جذب کند ولی وقتی باشگاه صحبت می‌کند و بازیکن نمی‌آید و مبالغ کلانی را درخواست می‌کند، این موضوع برای باشگاه سخت است. ما اولویت بندی کرده بودیم اما چند بازیکن مدنظرمان با مبالغ سنگین به باشگاه‌های دیگر رفتند.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر جذب بازیکنان بومی مدنظر شما هستند؟ گفت: من تنها به موفقیت فولاد فکر می‌کنم و نگاهم به بازیکنان بومی نیز است و حتی در تمرین امروز هم بیشتر بازیکنان تیم جوان و بومی هستند. کیفیت بازیکن و نفری که خوب بازی کند برای من مهم است و فکر می‌کنم مردم و هواداران نیز همین را می‌خواهند که یک بازیکن خوب بازی کند و در نهایت فولاد خوب نتیجه بگیرد. همه بازیکنان برای ایران هستند. در هر صورت هر بازیکنی که شرایطش خوب باشد و کیفیتش روی باشگاه تاثیر بگذارد، در چارچوب کاری ما است و این برای ما اهمیت دارد.

نکونام همچنین در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه در خصوص کسب سهمیه یا عنوان قهرمانی در لیگ نوزدهم با شما صحبتی داشته است؟ خاطرنشان کرد: هدفگذاری را من خودم نسبت به بازیکنانی که جذب می‌کنیم و تیمی که می‌بنیدیم، دارم. انشاءالله هدف‌گذاری می کنیم تا به آن جایگاهی که باید برسیم دست پیدا کنیم. نگاه من همیشه رو به جلو است و دوست دارم شرایطی برایم به وجود بیاید که همیشه در حال پیشرفت باشم و دلیل انتخاب باشگاه فولاد همین بوده است. من جاه‌طلب هستم و دوست دارم به اهداف بزرگی در ذهن دارم دست پیدا کنم.

وی در خصوص مربی بدنسازی تیم نیز گفت: مربی بدنساز تیم اسپانیایی است که در اوساسونا نیز برای مدت هفت سال کنار هم همکاری داشتیم. فکر می‌کنم او طی سه روز آینده کنار تیم باشد. او در حال انجام کاری برای تیم فولاد است که ان‌شا الله به ما اضافه خواهد شد.

نکونام در ادامه نیز خاطرنشان کرد: فولاد روز سه‌شنبه اولین اردوی خود را در شهرکرد برپا خواهد کرد. در آن‌جا دو بازی دوستانه خواهیم داشت و سپس به اهواز برمی‌گردیم و پس از استراحتی کوتاه اردوی دوم‌مان برگزار می‌شود. اردوی سوم هم نزدیگ مسابقات خواهد بود و در نهایت برای بازی‌های لیگ‌ آماده خواهیم شد.

سرمربی تیم فولادخورستان در خصوص اینکه آیا حامد لک جزو لیست درخواستی شما بوده است؟ گفت: نام بازیکنان مورد نیاز را به باشگاه می‌دهم. حامد لک جزو لیست ما نیست.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار