جسد جوان ۲۱ ساله که پنج روز پیش در رودخانه دز غرق شده بود امروز یکشنبه توسط غواصان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول کشف شد.
کد خبر: ۷۵۴۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 16 June 2019

به گزارش ایرنا از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول، مدیر عامل این سازمان گفت: در پی غرق شدن جوان ۲۱ ساله اهل و ساکن دزفول در رودخانه دز تیم غواصی این سازمان چندین بار اقدام به گشت زنی و غواصی برای کشف جسد این جوان کرد که بدون نتیجه ماند.

عبدالحسین معظم فر افزود: امروز در ادامه جستجو برای کشف جسد تیم غواصی سازمان متشکل از حسین حسیناک، عظیم بهزادفر، رضاپرتو و علیرضا جرک از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه اقدام به غواصی در حوالی پایین پل قدیم کردند که پس از ۲ ساعت تلاش موفق به کشف جسد شدند.

وی با اشاره به انتقال جسد پس از اقدامات اولیه به سازمان باغ بهشت ضمن ابراز همدردی با خانواده فرد مغروق از تمام اکیپ های غواصی آتش نشانی و تیم غواصی بازنشسته آتش نشانی شامل عبدالرحیم فیلبان و رضا مطهر نیا، بهروز بهنامی و همچنین سادات کلکچی تقدیر کرد.

طبق اعلام این سازمان چندین نوبت سد تنظیمی علی کله برای کشف جسد این جوان اقدام به کاهش دبی رودخانه کرده بود.

با توجه به افزایش دمای هوا گردشگران از نقاط مختلف استان خوزستان و استان‌های همجوار برای فرار از گرما به شهر دزفول آمده و در پارک‌های ساحلی این شهر به تفریح و شنا می‌پردازند که متأسفانه گاه به دلیل بی توجهی به هشدارها اسیر موج‌های خروشان رودخانه می‌شوند.

منبع: ايرنا
برچسب ها: غرق شدگی ، دزفول
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار