معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان از برگزاری آیین افتتاحیه دهمین جشنواره فرهنگی ورزشی جاده ولایت با حضور معاون وزیر ورزش در شلمچه خبر داد‌.
کد خبر: ۷۵۷۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳ 28 June 2019

ابراهیم نصیری از برگزاری آیین افتتاحیه دهمین جشنواره فرهنگی ورزشی دو استقامت جاده ولایت با حضور احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و مدیران کل ورزش و جوانان خراسان رضوی وخوزستان و همچنین مسوولان استانی و ورزشکاران در شلمچه خبر داد و اظهارکرد: آیین افتتاحیه دهمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی جاده ولایت از ساعت ۹ صبح، شنبه ۸ تیرماه ۹۸ در یادمان شهدای شلمچه برگزار می شود.

وی با بیان این که ۲۰ ورزشکار با شعار« امام هشتم؛ جلوه رأفت، محور وحدت» به همراه مسوولان کشوری و استانی در این همایش شرکت دارند، عنوان کرد: جشنواره فرهنگی ورزشی جاده ولایت هر سال به منظور ارج‌ نهادن به ورود امام رضا (ع) به خاک کشورمان از شلمچه به سمت مشهد مقدس برگزار می شود و امسال نیز دهمین سالی است که قرار است این جشنواره برگزار شود.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت، ۸ تیرماه حرکت خود را از شلمچه آغاز و در این مسیر از شهرستان‌های خرمشهر، آبادان، کارون، اهواز، رامهرمز و بهبهان استان خوزستان عبور و پس از آن استان های کهگیلویه و بویر احمد، فارس، یزد و خراسان جنوبی را عبور می‌کند و سرانجام به مشهد مقدس خواهد رسید.

نصیری تاکید کرد : سعی ما این است که همچون سالههای گذشته میزبان شایسته‌ای برای این ورزشکاران باشیم.

وی حضور پرشمار مردم را برای برگزاری هرچه باشکوه تر این جشنواره حائز اهمیت دانست و اطلاع رسانی، تسهیل و ساماندهی حضور مردم برای مشارکت در این جشنواره را از تمام دستگاه ها خواستار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار