فرشاد باوند پور در گفتگو با تابناک:
رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان گیلانغرب از طلب ۶ میلیارد ریالی این شرکت از مشترکین خبر داد.
کد خبر: ۷۵۹۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰ 03 July 2019

فرشاد باوند پور در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: با عنایت به وجود چشمه سراب گیلانغرب و بارش‌های خوب سال جاری، به حول و قوه الهی در سال جاری مشکل کمبود آب و سهمیه بندی نداریم کما اینکه در سنوات گذشته نیز مشکل کمبود آب نداشته ایم، اما این بدان معنی نیست که همشهریان عزیز در مصرف آب صرفه جویی نکنند.

وی افزود: در حال حاضر نیز با توجه به اینکه در هفته صرفه جویی در مصرف آب قرار داریم، از این فرصت استفاده نموده و از همشهریان عزیز تقاضامندم در مصرف آب صرفه جویی کنند.

باوندپور در ادامه خاطرنشان کرد: تنها منبع درآمدی این اداره دریافت آب بها از طریق فیش‌های صادره به مشترکین بوده که از طریق این امورات جاری خدمات مربوط به همشهریان عزیز صورت می‌پذیرد و در صورت پرداخت بدهی از سوی مشترکین، روند خدمات رسانی بهتر انجام خواهد شد که در حال حاضر میزان طلب این امور از مشترکین ۶ میلیارد ریال می‌باشد.

رئیس اداره آب و فاضلاب گیلانغرب در پایان گفت: کیفیت آب شهر گیلانغرب مطابق با استاندارد‌های کشور بوده و جزء با کیفیت‌ترین آب‌های استان می‌باشد، کیفیت آب بصورت لحظه‌ای پایش شده و روزانه آزمایشات کلر سنجی، کدورت و سایر پارامتر‌های کیفی اندازه گیری می‌گردد، همچنین مرکز بهداشت شهرستان نیز بعنوان متولی سلامت مردم نیز به صورت روزانه کیفیت آب را پایش می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار