در حالی که گفته می‌شود امتیاز تیم دسته یکی کارون اروند خرمشهر به داماش گیلان واگذار شد، باشگاه خرمشهری این موضوع را رد کرد.
کد خبر: ۷۶۳۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶ 17 July 2019

طی چند هفته اخیر دائما گفته شد که سهمیه تیم لیگ یکی کارون اروند خرمشهر در حال فروش و واگذاری به داماش گیلان است که این موضوع طی دو سه روز اخیر قوت بیشتری گرفت.

به نظر می‌رسد، سفر نماینده گیلان به خرمشهر و دیدار با مسوولان باشگاه کارون اروند، عدم انتخاب سرمربی تیم خرمشهری برای حضور در لیگ یک و مشخص نشدن چگونگی تیم‌داری کارون اروند در فصل پیش‌رو لیگ یک، از عوامل گمانه‌زنی‌ جهت واگذاری امتیاز تیم به داماش گیلان است.

احسان خدری، مدیر رسانه تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر در گفت‌وگو با ایسنا با رد تمام شایعات مطرح شده مبنی بر فروش امتیار تیم به داماش گیلان، اظهارکرد: باشگاه کارون اروند به هیچ وجه قصد فروش امتیاز خود را نه تنها به تیم داماش، بلکه به هیچ تیمی ندارد و خود تیم خیلی قوی در لیگ یک شرکت خواهد کرد. این موضوع مدتی پیش نیز مطرح شد که باشگاه آن را رد کرده بود.

وی با بیان این‌که باشگاه از رسانه‌هایی که با انتشار خبر فروش امتیاز کارون اروند باعث ایجاد التهاب و نگرانی در بین هواداران خرمشهری شدند در صورت تکرار این کار شکایت خواهد کرد، افزود: در ست است باشگاه هنوز موفق به انتخاب سرمربی تیم نشده و با مشکلات مالی بسیار مواجه است ولی این‌ها دلیل نمی‌شود که عده‌ای تیم را به حاشیه ببرند و باشگاه نیز اجازه چنین کاری را به آ‌ن‌ها نمی‌دهد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار