بوکسورهای خوزستانی در پیکارهای قهرمانی نوجوانان کشور موفق به کسب چند مدال شدند.
کد خبر: ۷۶۴۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶ 20 July 2019

امیر صراعی، دبیر هیات بوکس استان اظهارکرد: این رقابت‌ها از 23 تا 28 تیرماه در خرم آباد برگزار شد که در وزن 48 کیلوگرم پوریا سعیدی‌اصل پس از شکست تمامی حریفان به فینال رسید و با ارائه یک بوکس زیبا و فنی بر ابوالفضل محسنی از گیلان غلبه کرد و به نشان طلا رسید.

وی افزود: سجاد رشیدی نیز با وجود عملکرد خوب و قابل قبول در بازی نهایی وزن 52 کیلوگرم برابر علیرضا شعبان‌زاده از گیلان، شکست خورد و به مدال نقره دست پیدا کرد. همچنین سیدعلی هاشمی‌نسب علی‌رغم این‌که در فینال وزن 57 کیلوگرم مقابل ابوالفضل فریدی از گیلان مغلوب شد و مدال نقره را کسب کرد ولی کاپ تکنیک را به خود اختصاص داد و این نشان از عملکرد فنی و تکنیک بسیار خوب این بوکسور در بازی‌هایش است. محمدپارسا غلامیان نیز به مدال برنز وزن 80 کیلوگرم رسید.

دبیر هیات بوکس خوزستان با بیان این که در بخش تیمی، خوزستان پس از استان‌های گیلان، لرستان و تهران در رده چهارم قرار گرفت، گفت:‌ تمام بوکسورهای خوزستانی عملکرد بسیار خوبی داشتند و این موفقیت ما را به ادامه مسیر در رده سنی پایه امیدوار کرد. جا دارد از هاشمی‌نسب، پرتابیان و مرادی که به عنوان مربی، تیم استان را در این رقابت‌ها همراهی داشتند نیز قدردانی کنم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: بوکس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Luxembourg
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۹
ابولفضل فریدی از لرستان نه گیلان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار