رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان با بیان این‌که خوزستان هیات خیلی خوب و موفقی داشته است، گفت: خوزستان در رشته‌های دو و میدانی و شنا زمینه خوبی دارد و ورزشکاران آن می‌توانند رشد پیدا کنند.
کد خبر: ۷۶۴۴۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵ 21 July 2019

صمیمی در مجمع انتخاب رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان هیات خوزستان که امروز در اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، با تبریک و قدردانی به محمد شیروانی بابت پذیرفتن همکاری مجدد با هیات استان، اظهار کرد: خوزستان همیشه جزو استان‌های اول تا پنجم در کشور بوده و در سال‌های اخیر نیز یکی از رتبه‌های اول تا سوم را در اختیار داشته است که این موفقیت به دلیل نگاه خوب اداره‌کل وزرش خوزستان و خود آقای شیروانی، اعضای مجمع و قهرمانان است..

وی ادامه داد: افراد در هیات خوزستان استعدادها را می‌شناسند و با علاقه خاصی کار می‌کنند. در کار ما عشق جایگاه اصلی خودش را دارد و کار به صورت دلی است و مزد نقدی و مادی دیده نمی‌شود. همچنین باعث افتخار است که از خوزستان ورزشکارانی را در تیم‌های ملی داریم که می‌توان به آقای جوکار، طرفی، طاهری، پاپی و متقیان اشاره کرد. خوزستان دارای استعدادهای خیلی خوبی است.

رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان گفت: ایران همیشه در مجامع ملی باید حضور فعال داشته باشد. نماد یک زبان مشترک که بتوانیم از طریق آن علی‌رغم فشارها و تحریم‌ها با کل دنیا ارتباط برقرار کنیم، هم ورزش است. پس با شناسایی استعدادها می‌توانیم به موفقیت‌ها تداوم ببخشیم و تلاش فدراسیون در کنار کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش نیز همین مهم است.

وی خاطرنشان کرد: نگاه‌ فدراسیون بیشتر فرهنگی ورزشی است و رعایت اخلاق، حجاب، آداب دینی و ... مدنظر بوده است. نگاه ما در حال حاضر به پارالمپیک 2020 است ولی نباید جوانان را هم فراموش کنیم.

صمیمی با اشاره به مجموعه ورزشی کوی طلاب اهواز، گفت: امیدوارم امسال این مجموعه به بهره‌برداری کامل برسد و اگر کارهای آن به پایان برسد می‌تواند به عنوان یک مرکز نمونه در سطح کشور که ویژه جانبازان و معلولان است، باعث نشان دادن بهتر استعدادها شود. برای برگزاری مسابقات کشوری در خوزستان آمادگی کامل داریم. خوزستان در رشته‌های دو و میدانی و شنا زمینه خوبی دارد و ورزشکاران آن می‌توانند رشد پیدا کنند. همچنین برگزاری کلاس‌های ارتقا سطح مربیان خوزستان مدنظر است.

وی بیان کرد: خوزستان هیات خیلی خوب و موفقی را داشته است، ‌ضمن این‌که یک هیات رییسه بسیار خوب دارد. خانم کرم‌زاده نایب‌رییس بانوان این هیات نیز یکی از افراد موفق ما در سطح کشور است که ایده‌های خیلی خوبی را دارد.

رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان گفت: نگاه به ورزش همگانی به عنوان بستر قهرمانی باید مدنظر باشد. اگر ورزش برای همه خاص است، برای ورزشکاران جانباز و معلول واجب است زیرا امید به زندگی می‌آورد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار