فرماندار مسجدسلیمان:
فرماندار مسجدسلیمان گفت: تیم فوتبال نفت می‌تواند در زمینه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کمک حال مردم باشد.
کد خبر: ۷۶۴۶۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴ 21 July 2019

حیدر حجتی‌نیا درخصوص آخرین وضعیت تیم نفت و چگونگی حمایت مسوولان شهرستان از این تیم برای حضور متفاوت تر از فصل گذشته در لیگ نوزدهم، اظهارکرد: تیم متعلق به وزارت نفت است و همان طور که می دانید این وزارتخانه و دیگر وزارت خانه ها نمی توانند در لیگ برتر سرمایه گذاری کنند اما نماینده مردم مسجدسلیمان برای حمایت از تیم، پیگیری‌های بسیاری داشت و اکنون کار به جایی رسیده که باشگاه نفت از هیات مدیره خوب و نفتی بهره می برد.

وی افزود: بازیکنان مورد نیاز برای فصل هجدهم خریداری شده اند و تمرینات دنبال می شود. شاید نتواند مانند تیم های قدر بازیکن جذب کند ولی بازیکنان جذب شده نیز بد نیستند. خدا را شکر تیم تا الان مشکل خاصی ندارد و در اردوی تهران به سر می برد.

فرماندار مسجدسلیمان با بیان این که امیدوارم تیم نفت امسال بتواند جوابگوی محبت مردم شهرستان باشد، گفت: این تیم می تواند در زمینه های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کمک حال مردم باشد. استعداد فوتبال در مسجدسلیمان بسیار است و همه نیز به این رشته علاقه مند هستند، بنابراین تیم نفت می تواند به جوانان شهر در تخلیه انرژی منفی آن ها کمک کند و آن ها را علاقه مند و با اعتماد به نفس نگه دارد. ما هم به عنوان نماینده دولت در شهرستان هر کمکی که از دست مان برآید انجام می دهیم و از نفت همچون قبل حمایت می کنیم.

وی عنوان کرد: انتظارم از هیات مدیره و تصمیم گیرندگان باشگاه این است که باتوجه به این که مسجدسلیمان اولین شهری است که فوتبال در آن آغاز شد و استعداد در این شهرستان فراوان است، این باشگاه محل رشد استعدادهای ورزشی و فوتبالی شهرستان شود. باشگاه باید پرورش دهنده استعدادهای نهفته جوانان مسجدسلیمان باشد.

حجتی نیا با بیان این که کارهای بازسازی ورزشگاه نیز در حال انجام است، گفت: نواقص ورزشگاه در حال برطرف شدن است و میزبانی نفت از حریفان در لیگ نوزدهم در مسجدسلیمان است و حتما باید این اتفاق بیفتد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار