نخستین نمایشگاه بومی‌سازی قطعات و تجهیزات گروه فولاد خوزستان، 23 مردادماه در اهواز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۶۴۷۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶ 21 July 2019

غلامرضا فروغی نیا مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان با اعلام این خبراظهار کرد: اولین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد گروه فولاد خوزستان از تاریخ ۲۳ لغایت ۲۵ مرداد ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اهواز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این شرکت در راستای ارتباط هرچه بهتر با صنعتگران خوزستان و توانمندسازی بخش داخلی اقدام به برگزاری نمایشگاه بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد کرده است، افزود: ثبت نام شرکت ها برای دریافت غرفه در اولین نمایشگاه تخصصی بومی سازی قطعات، تجهیزات و مواد گروه فولاد خوزستان آغاز شده است.

فروغی نیا تصریح کرد: کلیه صنعتگران فعال در زمینه ساخت قطعات، تجهیزات و مواد جهت مشارکت و درخواست غرفه رایگان می توانند به دبیرخانه این نمایشگاه واقع در ساختمان روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان مراجعه و یا با شماره تلفن ثابت ۰۶۱۳۲۱۳۴۶۹۹ و شماره همراه ۰۹۱۲۴۹۶۳۶۴۹ تماس بگیرند.

وی ادامه داد: این سیاست گذاری بدون شک، برکات زیادی برای صنایع دارد که متعاقب آن بومی سازی فناوری های فولادسازی، افزایش انگیزه در بخش صنعتی و علمی، جلوگیری از خروج ارز در شرایط تحریم، رونق اشتغال، خودکفایی کشور و افزایش غرور ملی را در این حوزه استراتژیک به همراه دارد.

فروغی نیا با بیان اینکه شرکت فولاد خوزستان به منظور حمایت از صنعتگران غرفه ها را به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می دهد، گفت: در این نمایشگاه تنها شرکت های درون استان حضور دارند و به زودی لیستی از قطعات مورد نیاز فولاد خوزستان در قالب یک سایت نمایشگاه مجازی در اختیار صنعتگران قرار می گیرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار