سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: در حالی که بازیکنانم تا این جای کار 60 درصد از مبلغ قرارداد سال گذشته خود را دریافت نکرده اند ولی در دیدار امروزغیرت گذاشتند و با تمام توان بازی کردند.
کد خبر: ۷۶۴۷۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱ 21 July 2019

یعقوب مراقی پس از پیروزی 5 بر 2 تیمش برابر ستارگان ورامین در هفته چهارم لیگ برتر فوتسال کشور، اظهارکرد: بازی بسیار خوب و بین دو تیم باتجربه بود. ما از فرصت هایی که به دست آوردیم به خوبی استفاده کردیم در حالی که هفته گذشته برابر اهورا نتوانستیم فرصت های مان را به گل تبدیل کنیم و شکست خوردیم.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری گفت: در حالی که بازیکنانم تا این جای کار 60 درصد از مبلغ قرارداد سال گذشته خود را دریافت نکرده اند ولی غیرت گذاشتند و با تمام توان بازی کردند. من به عنوان سرمربی و همچنین مدیریت باشگاه از عملکرد تیم راضی هستیم و تا این جا به 9 امتیاز رسیده ایم. بازی های آینده بسیار سخت هستند که ان شاءالله با تمرینات بیشتر تلاش می کنیم به نتیجه برسیم.

وی افزود: امسال ابتدا هدف مان قرار گرفتن در جمع هشت تیم است و بعد با ارزیابی از شرایط، استراتژی تیم را مشخص خواهیم کرد.

مراقی درباره تیم ستارگان ورامین هم گفت: تیم حریف، تیم قدیمی منصوری قرچک است و بازیکنان بسیار خوبی دارد. کاپیتان سابق تیم ملی نیز در این تیم است. تیم بسیار با تجربه ای است ولی ما با استفاده از فرصت هایمان یک نتیجه خیلی خوب را تقدیم هواداران کردیم.

وی عنوان کرد: از تمام بازیکنان راضی هستیم و در ادامه باتوجه به شرایط مسابقات از جوان های دیگر تیم نیز استفاده خواهیم کرد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: فوتسال ، یعقوب مرادی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار