معاون توسعه امور ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی 27 تا 30 مرداد جاری میزبان پنج استان کشور در رشته‌های دو میدانی، پرتاب وزنه و والیبال است.
کد خبر: ۷۶۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱ 15 August 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، مهدی عجمی‌نژاد در جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات منطقه‌ای روستایی بانوان شرق کشور، با بیان اینکه میزبانی مطلوب و حضور پررنگ در مسابقات، از جمله انتظارات اصلی اداره‌کل است، خواستار هماهنگی و برنامه‌ریزی مناسب در برگزاری مناسب این رویداد مهم ورزشی شد.
وی با اشاره به نقش و جایگاه بانوان در عرصه ورزش، این میزبانی را فرصت بسیار مناسبی برای جذب بیشتر بانوان به ورزش قلمداد کرد و افزود: امیدواریم ورزش بانوان بیش از گذشته رونق یابد.
سرپرست هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی خراسان جنوبی نیز زمان برگزاری این مسابقات را از 27 تا 30 مرداد و در بیرجند اعلام کرد.
علیرضا علیزاده بیان داشت: این مسابقات با حضور استان‌های سمنان، خراسان رضوی و شمالی و گلستان در سه رشته دومیدانی (دووی سرعت 60 متر)، پرتاب وزنه و والیبال چهار نفره برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: تیم قهرمان به عنوان نماینده استان‌های شرق کشور به مسابقات کشوری که در اواخر تابستان برگزار خواهد شد، اعزام می‌شود.
ورزش فریزبی در خراسان جنوبی راه‌اندازی شد
رئیس انجمن ورزش‌های صبحگاهی خراسان جنوبی نیز با ارائه گزارشی از اهم فعالیت‌های انجمن در راه‌اندازی ورزش صبحگاهی در پنج بوستان مرکز استان، گفت: ورزش زیبا و جذاب فریزبی نیز در مرکز استان راه‌اندازی شده و با استقبال کم نظیر جوانان و نوجوانان روبه‌رو شده است.
محمود عرفی تصریح کرد: پس از انجام ورزش صبحگاهی، این رشته در حال حاضر در بوستان توحید بیرجند برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه ورزش صبحگاهی در دو بخش بانوان و آقایان در پارک‌های سطح شهر بیرجند برگزار می‌شود، از آن به عنوان صبحانه کاری ضروری نشاط‌بخشی به خانواده‌ها در آغاز روز یاد کرد.
رئیس انجمن ورزش‌های صبحگاهی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: فرهنگ ورزش با ایجاد امکان دسترسی ورزش آسان فراهم می‌شود و از این حیث انجمن ورزش صبحگاهی، جزء فعال‌ترین و پیشگام‌ترین انجمن‌های زیر پوشش هیئت ورزش‌های همگانی استان است.
عرفی ادامه داد: فریزبی یک رشته جذاب و مفرح قلمداد کرد که از پنج سبک مختلف تشکیل شده و انجام این رشته ورزشی سبب تقویت هر دو سیستم غیرهوازی و هوازی ورزشکاران می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار