امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه مردم نیاز به شادی و نشاط دارند، گفت: شادی را می‌توان با برنامه‌های مفرح اما به‌دور از آلودگی و گناه به مردم عرضه کرد.
کد خبر: ۷۶۸۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۲ 04 August 2019

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمدحسین مدبر عصر امروز در نشست با اصحاب فرهنگ و هنر و نمایندگان سمن‌های سطح شهرستان جهرم اظهار داشت: برگزاری این نشست‌ها جنبه‌ پوپولیستی ندارد و معتقدیم یادآوری‌ها سودمند بوده و در تصمیم‌گیری‌ و نحوه عملکردها موثر است.

وی با اشاره به اینکه در بحث موسیقی به دنبال آن بودیم که با ارائه راهکار شهر جهرم در این عرصه الگو باشد، افزود: در این زمینه پیشنهاد همایشی با عنوان «فقه‌پژوهی در عرصه موسیقی» داده شد که نشستی نیز با حضور برخی پژوهشگران برگزار اما به یک‌باره برنامه‌ای در شهر انجام شد که ضمن زیر سوال رفتن نشست مذکور تمام برنامه‌ریزی‌ها نیز بر باد رفت.

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه مردم نیاز به شادی و نشاط دارند اما شادی صرفاً با موسیقی حاصل نمی‌شود، تصریح کرد: شادی را می‌توان با برنامه‌های مفرح اما به‌دور از آلودگی و گناه به مردم عرضه کرد.

مدبر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رونق کسب‌وکارهای نوپا در کشور، بیان کرد: رقم حاصل از درآمد استارت‌آپ‌های کشور در سال گذشته 90 هزار میلیارد تومان بوده و این در حالی است که در سطح شهرستان جهرم سالانه 5 میلیارد تومان محصولات باغی تولید می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار