فرمانده انتظامی خوزستان از کشف 500 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در محورهای مواصلاتی شهرستان‌های هندیجان و بهبهان خبر داد.
کد خبر: ۷۷۵۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰ 31 August 2019

سردار حیدر عباس‌زاده اظهار کرد: در راستای اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و مبارزه قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با همکاری پليس شهرستان‌‌های هندیجان و بهبهان با پایش اطلاعاتی در 24 ساعت گذشته از انتقال دو محموله مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با اقدامات تخصصی یک دستگاه خودروی پژوپارس حامل مواد مخدر را شناسایی و با همکاری ماموران ایستگاه بازرسی امامزاده عبدالله شهرستان هندیجان طی عملیاتی غافلگیرانه این خودرو را متوقف کردند.

عباس‌زاده تصریح کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی 490 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با لفافه که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: در عملیاتی دیگر ماموران پاسگاه انتظامی درون شهری بهبهان با اقدامات تخصصی و کنترل تردد خودروهای عبوری یک دستگاه خودروی سواری حامل مواد مخدر با یک سرنشین را شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از این خود رو نیز 10 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی با بیان اینکه در مجموع این دو عملیات 500 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، خاطرنشان کرد: در این رابطه دو دستگاه خودرو توقیف و دو قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار