فرمانده انتظامی اهواز خبر داد:
فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری ۴۴ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار با ۸۵ فقره انواع سرقت ظرف سه روز گذشته در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۷۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ 14 September 2019

سرهنگ محسن دالوند اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار همچنین فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز به مدت ۳ روز در شهرستان اهواز به مرحله اجرا گذاشته شد.

وی افزود: مأموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۴۴ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار  سه خرده فروش مواد مخدر و دو عامل تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضایی در چند عملیات ضربتی و هماهنگی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز بیان کرد: مأموران انتظامی در راستای اجرای این طرح مقدار ۱۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و ۷۰ گرم انواع مواد مخدر کشف کردند.

سرهنگ دالوند یادآور شد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۸۵ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه در این راستا ۱۸ موتورسیکلت، ۳۲ خودروی متخلف و ۱۲ معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شد، عنوان کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه‌روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نمی دهد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار