فرنگی کار ایران گفت: به دلیل آسیب دیدگی دنده ام نمی خواستم کشتی بگیرم و خدا را شکر در مسابقات قهرمانی جهان دست خالی نماندم.
کد خبر: ۷۸۰۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ 16 September 2019

سعید عبدولی پس از کسب مدال برنز کشتی فرنگی قهرمانی جهان، اظهارکرد: دنده ام در کشتی با روسیه شکست و به زور نفس می کشیدم. برای کشتی آخر هم چهار سی سی لیدوکایین (بی حس کننده) به من زدند تا توانستم بیایم و کشتی بگیرم.

او ادامه داد: خدا را شکر دست خالی نماندم. نمی خواستم کشتی بگیرم چون دنده ام خیلی اذیتم می کند اما فقط بخاطر آقای بنا کشتی گرفتم. دیدید کشتی گیر قزاق هم نیامد کشتی بگیرد اما آقای دبیر حرف خوبی زد و گفت فرق ما با آنها در این است که ایرانی هستیم و تا پای جان می جنگیم.

بنا: عبدولی باید در فینال کشتی می گرفت و به مدال طلا می رسید

همچنین محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مورد عملکرد کشتی گیران در مسابقات قهرمانی جهان بیان کرد: روز اول مسابقات، شروع خوبی نداشتیم مخصوصا در دو وزن 55 و 72 کیلوگرم. در 63 کیلوگرم هم باید کشتی گیر ما مقابل ارمنستان مدال برنز می گرفت و به نظرم بد کشتی گرفت.

او ادامه داد: سعید عبدولی باید در فینال کشتی می گرفت و مدال طلا را کسب می کرد اما قسمتش این بود مدال برنز بگیرد و کسب این مدال هم برایمان خیلی مهم بود.
در روز دوم مسابقات هم با وجود اینکه قرعه ها سخت بود اما دو نفر به شانس مجدد راه یافتند. رامین طاهری در کشتی با آلمان اشتباهاتی داشت و این شانس را داد که داوران کشتی گیر آلمان را برنده کنند. امیدوارم در سه وزن بعدی بهتر باشیم.

بنا با اشاره به جوان شدن تیم کشتی فرنگی تاکید کرد: در مجموع تیم جوان شده است و هنوز از لحاظ فنی نیاز به کار دارند. ما علاوه بر این نفرات جوان حاضر در مسابقات جهانی، جوان های بهتری هم در ایران داریم که امیدوارم این نفرات کنار هم قرار می گیرند با بهترین حالت به المپیک 2020 برسیم. البته کاری که ما داریم انجام می دهیم در مجموع برای المپیک 2024 است البته اگر خدا قسمت کند و در خدمت تیم باشیم.خیلی آینده کشتی فرنگی را روشن می بینم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کشتی ، سعید عبدولی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار