مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری خوزستان از پایان مراحل ساخت فیلم مستند "خانم راول" خبر داد.
کد خبر: ۷۸۰۸۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۲ 17 September 2019

علی حیاتی گفت: فیلم مستند "خانم راول" به کارگردانی و نویسندگی بهنام بیرم وند از تولیدات واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان پس از مراحل فنی به پایان رسید.

مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری خوزستان با بیان اینکه این فیلم با مضونی اجتماعی در دفتر هنرهای تصویری حوزه هنری تهیه شده است اضافه کرد: این فیلم با هدف کشف و پرورش استعدادهای هنرمندان جوان و حمایت از آثار آنها تهیه و تولید شده است.

وی به موضوع این فیلم مستند اشاره کرد و افزود: زندگی "خانم راول" را به تصویر می کشد که به عنوان مادر شهرستان امیدیه شناخته شده است. این لقب از این بابت است، که "خانم راول" بعد از اتمام تحصیلات مامایی در انگلستان به مدت 50 سال در شهر امیدیه زندگی می کند و اقداماتی را انجام می‌دهد.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خوزستان بیان کرد: فیلمبرداری مستند "خانم راول" به مدت 9 روز در شهرستان امیدیه انجام شده و زمان این فیلم 50 دقیقه است تصریح کرد:تهیه کنندگی مستند "خانم راول" را حوزه هنری خوزستان بر عهده دارد و تحقیق و پژوهش توسط بهناز گوهربخش انجام شده است.

حیاتی به دیگر عوامل این فیلم اشاره کرد و اظهار داشت: از جمله عوامل این مستند صدابردار: عرفان ساربان، فیلمبردار: محمد رمضان‌احمدی، تدوینگر: بهنام بیرم‌وند، طراح پوستر: افروز گوهربخش و مشاور کارگردان ایوب مروانی‌پور هستند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار