سردار بخشعلی کامرانی صالح از دستگیری یک سارق سابقه دار موتورسیکلت و کشف موتورسیکلت مسروقه در همدان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۲۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۱ 23 September 2019
فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک با لفافه و دستگیری ۲ قاچاقچی در همدان خبر داد.

به گزارش مهر، سردار کامرانی صالح اظهار داشت: در پی تلاش‌های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر، قاچاقچیانی که اقدام به انتقال مواد مخدر از استان‌های مرکزی کشور به استان‌های غربی می‌کردند شناسایی شدند.

وی افزود: خودروی قاچاقچیان در ورودی شهر همدان متوقف و در بازرسی از آن، ۵۰ کیلو گرم تریاک با لفافه کشف و ۲ متهم نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر با روحیه جهادی پرسنل انتظامی باعث شده که قاچاقچیان مواد مخدر نتوانند به راحتی به اهداف شوم و پلید خود برسند.

وی همچنین از دستگیری یک سارق سابقه دار موتورسیکلت و کشف موتورسیکلت مسروقه در همدان خبر داد.

سردار کامرانی صالح گفت: ماموران به راکب یک دستگاه موتورسیکلت ۱۲۵ cc مشکی مشکوک و با استعلام شماره پلاک آن از سامانه پلیس، مشخص شد پلاک متعلق به این موتورسیکلت نیست.

وی بیان کرد: پس از متوقف کردن موتور سیکلت مذکور طی بررسی دقیق‌تر مشخص شد متهم، ارقام پلاک را به طرز ماهرانه‌ای دستکاری کرده و این موتورسیکلت روز قبل، از بازار همدان به سرقت رفته است.

وی عنوان کرد: پس از انتقال متهم به کلانتری در بررسی سوابق مشخص شد، نامبرده از سارقان سابقه دار بوده که ۴ مرتبه به جرم سرقت دستگیر و روانه زندان شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه متهم با دستور قضائی برای بررسی تخصصی جرایم احتمالی به اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی منتقل شد، از شهروندان خواست تا وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ضد سرقت مجهز کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار