ابراهیم طاهری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون در حوزه امور مشترکین فروش ۳۶۱ مورد انشعاب و تعویض ۱۹۷ مورد کنتور معیوب انجام شده است.
کد خبر: ۷۸۲۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸ 24 September 2019
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان نهاوند از شناسایی ۶۵ مورد انشعاب غیرمجاز در بین مشترکان آب روستایی خبر داد و گفت: ۳۸ مورد از آن‌ها به انشعاب مجاز تبدیل شده است.

به گزارش فارس، وی با اشاره به شناسایی ۶۵ مورد انشعاب غیرمجاز و تبدیل به مجاز ۳۸ مورد از آن‌ها گفت: ۴۵۰ مورد نشتی انشعاب و ۱۹ مورد شناور رفع شده و تعمیر ۱۷۰ مورد تاسیسات برقی انجام شد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان نهاوند از تعویض ۳.۵ کیلومتر شبکه آبرسانی روستای «سیاه دره ملوسان» با صرف ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار طی ۶ ماهه سال جاری خبر داد و افزود: اصلاح و توسعه ۲ کیلومتر شبکه آبرسانی در روستا‌های حسین‌آباد دهچقایی، جهان‌آباد، مهین‌آباد و ورامین سفلی نیز عملیاتی شد.

وی با اشاره به تکمیل پروژه آبرسانی روستای «بابارستم» با یک‌میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خاطرنشان کرد: چهار پروژه نیز در دست اجراست که می‌توان به اجرای ۶ کیلومتر خط انتقال اصلی گاماسیاب با اعتبار ۴.۵ میلیارد تومان با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی اشاره کرد.

طاهری خاطرنشان کرد: پروژه ساخت ایستگاه پمپاژ روستای «تپه یزدان» با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصد در دست انجام است و پروژه خط برق روستای «بره فراخ» نیز با هزینه ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار و پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد عملیاتی می‌شود.

وی از اجرای پروژه خط برق روستای راوند و ساخت مخزن ۵۰ متر مکعبی در این روستا خبر داد و گفت: این پروژه با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد در حال پیگیری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار