دختر بچه هشت ساله‌ای که در جریان حمله راهزنان مسلح به خودروی خانواده وی در جاده هفتکل در خوزستان مجروح شده بود ، دوشنبه شب جان باخت.
کد خبر: ۷۸۲۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷ 24 September 2019

یکی از بستگان این خانواده بیان کرد: این خانواده ۲۵ شهریور در مسیر بازگشت از استان چهارمحال و بختیاری، شبانه در جاده هفتکل مورد حمله مسلحانه یک گروه راهزن قرار گرفتند.

وی گفت: سارقان وسایل قیمتی و چند گوسفند را به سرقت بردند و دختر این خانواده نیز به دلیل شلیک یکی از سارقان به پهلوی وی مصدوم شد که برای درمان به یکی از بیمارستان های اهواز اعزام، و پس از چند روز در کما بودن دوشنبه شب در بیمارستان جان خود را از دست داد.

فرماندار شهرستان هفتکل نیز با تایید این خبر بیان کرد: چندین بار بر افزایش امنیت جاده های این شهرستان تاکید، و خواستار افزایش امنیت در مسیرهای این شهرستان شده ام.

سید عابدین طباطبایی افزود: برخی جاده های این شهرستان تردد چندانی ندارند و خلوت هستند و لازم است که نیروی انتظامی بر امنیت این جاده ها توجه ویژه داشته باشد؛ از جمله جاده های خلوت این شهرستان که نیاز به امنیت ویژه دارد مسیر نفت سفید است. 

وی گفت: این خانواده در مسیر برگشت از استان چهارمحال بختیاری در جاده هفتکل – مسجدسلیمان به همراه یک دستگاه خودرو پراید و یک خودرو وانت که حامل چند گوسفند بود مورد حمله یک گروه راهزن قرار گرفتند.

فرماندار هفتکل ادامه داد: شلیک گلوله از سوی یکی از سارقان به خودروی پراید باعث اصابت به دختربچه این خانواده شد که پس از چند روز در کما بودن جان باخت.

وی افزود: با همکاری نیروی انتظامی و سایر دستگاه ها این گروه راهزن شناسایی شده و تا زمان دستگیری این افراد پیگیر این موضوع هستیم.

طباطبایی با بیان اینکه به امکانات بیشتری برای بالا بردن امنیت در جاده های این شهرستان نیاز داریم ادامه داد: برای کاهش این چنین جراین در کنار تجهیزات نیاز به فرهنگ سازی مناسب در جامعه و آگاه سازی مردم داریم.

با نیروی انتظامی خوزستان از وقوع این حادثه اظهار بی اطلاعی کرد.

هفتکل در مرکز خوزستان قرار دارد و مرکز این شهرستان تا اهواز حدود ۹۰ کیلومتر فاصله دارد. جمعیت این هشرستان بیش از ۲۳ هزار نفر است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار