به گزارش تابناک همدان، در شهریور ماه ۱۳۹۸، تعداد ۲۴۶ میلیون و ۴۲۳ هزارو ۱۱۲ سهم متعلق به ۴۹۵ شرکت به ارزش ۱،۰۷۷ میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۹۲۲هزار و ۹۱۳ ریال در تالار بورس منطق‌های استان همدان دادوستد شد که ۴۸ درصد آن مربوط به خرید سهام و ۵۲ درصد مربوط به فروش سهام بوده است.
کد خبر: ۷۸۳۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸ 25 September 2019
به گزارش تابناک همدان، در شهریور ماه ۱۳۹۸، تعداد ۲۴۶ میلیون و ۴۲۳ هزارو ۱۱۲ سهم متعلق به ۴۹۵ شرکت به ارزش ۱،۰۷۷ میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۹۲۲هزار و ۹۱۳ ریال در تالار بورس منطق‌های استان همدان دادوستد شد که ۴۸ درصد آن مربوط به خرید سهام و ۵۲ درصد مربوط به فروش سهام بوده است.
 
استان همدان در این ماه، متوسط ارزش دادوستد، روزانه ۵۳ میلیارد و ۸۹۸ میلیون و ۳۹۶هزار و ۱۴۶ ریال بوده که نسبت به مرداد ماه، ۲۵ درصد افزایش داشته است.

در این ماه شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، بانک پاسارگاد و زامیاد به ترتیب بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

همچنین بورس منطق‌های همدان در راستای آشنایی عموم شهروندان با نحوه سرمایه‌گذاری در بورس، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی، کارگاه‌های آموزشی و فراهم کردن امکان بازدید از تالار نموده است که در شهریور ماه ۱۶۲ نفر در دوره‌های آموزشی بورس همدان شرکت کردند.

شایان ذکر است، شاخص کل بورس در پایان شهریور ماه معادل ۳۰۲،۱۰۴ واحدبود که نسبت به ماه گذشته، ۳۵،۹۷۷ واحد افزایش یافت. شاخص کل فرابورس نیز با۴۳۸ واحد افزایش به ۴،۰۱۷ واحد رسید.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار