حیدری با اشاره به حواشی بوکس:
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با واکنش نسبت به حواشی مجمع انتخاب رییس هیات بوکس استان، گفت: می‌خواهم بدانم افرادی که معترض هستند کدام درد را از بوکس دوا کردند؟ جز این که مثل موریانه به جان بوکس خوزستان افتاده‌اند.
کد خبر: ۷۸۳۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹ 29 September 2019

افشین حیدری در مجمع انتخاب رییس هیات بوکس خوزستان که امروز (7 مهرماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: قصه بوکس یک قصه مظلومانه است و عده‌ای تا به امروز تنها به خاطر این که ببیند آیا منافع‌شان تامین می‌شود یا نمی‌شود، در حوزه بوکس فعالیت می‌کردند.

وی ادامه داد: در مدت اخیر اقدامات خوبی در بوکس خوزستان انجام شده است که جا دارد از آقای بمانی سرپرست هیات که زحمات بسیاری کشید، قدردانی کنم. آنقدر آقای بمانی را اذیت کردند که حتی حاضر نشد در مجمع شرکت کند. سیامک صالحی نایب رئیس خوزستانی فدراسیون نیز از سرمایه‌های بوکس استان محسوب می‌شود که او را هم در مدتی که سرپرست هیات بود آنقدر اذیت کردند که واقعا شرمنده شدیم. در همین مجمع اعلام می‌کنم گام اول و اولویت ورزش، اخلاق است و هر کسی احساس می‌کند نمی‌تواند در این چهارچوب فعالیت کند، وارد حوزه ورزش نشود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: از روزی که با رئیس فدراسیون برای بوکس خوزستان برنامه ریزی کردیم، تلاش‌مان این بود که اعزام‌های استان به مسابقات کشوری به خوبی انجام شود. خانه بوکس خوزستان نیز در مراحل پایانی ساخت به سر می‌برد و خوابگاه در حال تکمیل شدن است. امیدواریم بتوانیم از نظر مالی نیز اسپانسر خوبی برای بوکس خوزستان انتخاب کنیم و بوکس به مسیر حرکتی خود برگردد، زیرا آقای صالحی و آقای بمانی و دیگر همراهان این رشته، واقعا زحمات بسیاری برای این هیات کشیدند.

وی خاطرنشان کرد: نباید به بوکس به صورت شخصی نگاه کنیم و همه باید تلاش کنیم تا شرایط بهتر شود. انتظار داریم فدراسیون نیز به ما کمک کند. ما در کنار فدراسیون تلاش‌مان این است تا ان‌شاءالله بوکس خوزستان هم در کار استعدادیابی و هم در حمایت از قهرمانان خود مانند اشکان رضایی، جعفری و مسلم مقصودی موفق عمل کند. واقعا حیف است که خوزستان این همه ظرفیت دارد بعد عده‌ای به دنبال ایجاد حواشی هستند.

حیدری بیان کرد: بحث تجهیز شهرستان‌ها را نیز مدنظر داریم که از آقای زنگنه‌منش، رییس جدید هیات می‌خواهم که در راستای تامین سخت‌افزار شهرستان‌ها برنامه‌ای به ما ارائه دهد.

وی خطاب به رئیس جدید هیات بوکس خوزستان، عنوان کرد: از ظرفیت پیشکسوتان این رشته استفاده کنید. می‌دانم کار خیلی سختی در پیش دارید، آن هم به خاطر رفتاری است که امروز در این مجمع از سوی برخی مشاهده کردیم. برخی دوستان به جای اینکه برای بوکس خوزستان وقت بگذارند و دنبال اسپانسر، حامی و کمک‌حال هیات باشند، تا دو سه شب در فضای مجازی به دنبال نشر اکاذیب هستند و علیه این ورزشکار و آن مربی صحبت می‌کنند. این کار قشنگی نیست و امیدوارم این موضوعات از بوکس خوزستان جمع شود. آقای زنگنه کار شما سخت است ولی ما در کنار شما هستیم. همه باید دست به دست هم دهیم تا کار پیش برود. از کاندیداهایی که این ظرفیت را در خود دیدند و در این مجمع شرکت کردند نیز قدردانی می‌کنم و از رئیس جدید هیات نیز می‌خواهم از این نفرات نیز در هیات بوکس خوزستان استفاده کند.

وی افزود: از رییس فدراسیون بوکس انتظار ویژه‌ای داریم، البته آقای ثوری نگاه خوبی به خوزستان دارد و ان‌شاءالله بتوانیم همراه با فدراسیون و رییس جدید هیات، کارهای خوبی را برای بوکس خوزستان انجام دهیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه با اشاره به حواشی مجمع، گفت: تلاش من این بوده است که برگزاری مجامع استان را به معاونم بسپارم. اما با توجه به اینکه از قبل به من گفته بودند که عده‌ای از آقایان قصد دارند امروز رفتار و حرکاتی را انجام دهند، تصمیم گرفتم خودم در این مجمع شرکت کنم. این طور نیست که سکوت کنیم تا هر کس هر کاری که دلش بخواهد انجام دهد. گام اول ورزش، اخلاق است و کسی که اخلاق ندارد، نمی‌تواند وارد حوزه ورزش شود. از آقای ثوری می‌خواهم با افرادی که در این مجمع حاشیه ایجاد کردند، برخورد کرده و تشکیل کمیته انضباطی دهد. باید این افراد بدانند که اینجا یک محیط اخلاق‌مدار است.

حیدری ادامه داد: عده‌ای بیش از یک سال است هر چه دوست دارند در خصوص بوکس در فضای مجازی می‌نویسند و ما هم که نمی‌توانیم از خانواده خودمان شکایت کنیم اما قرار نیست کسی که برای چهار روز به کیسه بوکس ضربه زده است، فکر کند می‌تواند هر کاری که بخواهد انجام دهد. ما هر کاری که توانستیم برای بوکس خوزستان انجام دادیم و خانه بوکس استان در حال بهسازی است. می‌خواهم بدانم این افرادی که معترض هستند کدام درد را از بوکس دوا کردند؟ جز این که مثل موریانه به جان بوکس خوزستان افتاده‌اند. از روزی که ما به مجموعه ورزش پا گذاشتیم، این افراد در حال اعتراض هستند.

وی در پایان عنوان کرد: رئیس هیات شهرستان مسجدسلیمان که مجمع را ترک کرد، گفت به سالن نیاز داریم که این سالن در اختیار آن‌ها قرار گرفت و دو رینگ بوکس نیز از طرف آقای صالحی و اداره کل ورزش خوزستان به آن‌ها اهدا شد اما دریغ از فعالیت و یا معرفی یک نفر به بوکس خوزستان.

منبع: ایسنا
برچسب ها: افشین حیدری ، بوکس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار