در 6 ماهه اول امسال انجام شد؛
مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان از دستگیری 412 متخلف شکار و صید در شش ماهه اول امسال در استان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۴۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵ 02 October 2019

محمدجواد اشرفی با اشاره به عملکرد شش ماهه اول سال ۹۸ حوزه یگان حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: یگان حفاظت محیط زیست خوزستان در این مدت موفق به دستگیری ۴۱۲ متخلف شکار و صید در سطح استان شده است.

وی ادامه داد: تعداد کل تخلفات در این مدت در حوزه یگان، ۲۲۷ مورد بوده که نسبت به سال گذشته نزدیک به ۲۰ درصد کاهش داشته است.

اشرفی افزود: در این مدت ۴۷ قبضه اسلحه کشف شده که از این تعداد، هفت قبضه غیرمجاز بوده است. همچنین ۴۲۹ مورد ادوات و وسایل شکار و صید از متخلفین کشف و ضبط شده است.

وی بیان کرد: در این مدت ۴۵۳ مورد آتش‌سوزی توسط نیروهای یگان خوزستان مهار شده است و همچنین در سه مورد نجات زندگی پستانداران و در ۴۰ مورد نجات زندگی پرندگان توسط نیروهای این یگان انجام شده و این حیوانات و پرندگان نجات‌یافته در در زیستگاه اصلی خود در سطح استان خوزستان رهاسازی شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: در این مدت صید غیرمجاز ماهی با پنج هزار و 603 قطعه و صید غیرمجاز پرندگان با 412 قطعه و همچنین صید غیرمجاز پستانداران با ۱۱ قطعه به ترتیب بیشترین و کمترین نوع تخلف زیست محیطی در خوزستان بوده است و در همین زمینه 219 پرونده تشکیل شده که ۱۱ پرونده مختومه شد و ۲۰۸ پرونده نیز در جریان است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار