مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور در غیاب مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به میزبانی بندرامام خمینی(ره) درحال برگزاری است.
کد خبر: ۷۸۷۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶ 13 October 2019

درحالی که مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان کشور از روز گذشته درخوزستان آغاز شده است،افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان استان از حضور درسالن شهید حقگو بندرامام خمینی(ره)خودداری کرده است. غیبتی که با توجه به دعوت رسمی رییس هیئت کشتی خوزستان از افشین حیدری برای تماشای این مسابقات عجیب به نظر می رسد.

غیبت مدیرکل ورزش و جوانان استان درحالی صورت می گیرد که علیرضا دبیر رییس فدراسیون ایران برای تماشا مسابقات قهرمانی کشور و همچنین آگاهی از آخرین وضعیت آمادگی خوزستان برای میزبانی از جام جهانی کشتی فرنگی به شهرستان بندرامام خمینی(ره) سفر کرده است.آیا با توجه به غیبت افشین حیدری در این مسابقات مهم می توان امیدوار بود فدراسیون کشتی همچنان به میزبانی خوزستان از جام جهانی اشتیاق داشته باشد.پس از منتفی شدن برگزاری مسابقات بین المللی وزنه برداری،رقابتهای جهانی کبدی جوانان جهان،امیدواریم جام جهانی کشتی فرنگی سومین رویداد مهمی ورزشی نباشد که میزبانی آن به علت سهل انگاری مدیران ورزشی استان از خوزستان گرفته می شود.

به هرحال ورزش خوزستان مدتها است که از ضعف مدیریت صدمات جبران ناپذیری دریافت کرده است و انتظار می رود با ورود مدیران ارشد وزارت ورزش و جوانان و استان این مشکل مهم برطرف شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار