مربی تیم خوزستان با بیان این‌که کشتی استان نیاز به محبت دارد، گفت: کشتی، رشته بسیار سختی است و باید بتوانیم از ورزشکاران حمایت کنیم.
کد خبر: ۷۸۸۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ 15 October 2019

مجتبی کبابی با بیان این‌که مسابقات قهرمانی کشور در بندرامام خمینی در سطح بسیار بالایی برگزار شد، اظهارکرد: تمام قهرمانان کشور در این مسابقات حضور داشتند و خوزستان توانست مقام قهرمانی را به دست آورد. کشتی فرنگی از دیرباز در خوزستان قدمت داشته است و در این رشته قهرمانان بزرگی داریم و از همین قهرمانان نیز قهرمانان دیگر ساخته می‌شوند.

وی بیان کرد: خدا را شکر کشتی خوزستان با مدیریت بسیار خوب آقای مرعشیان، رییس هیات و وجود آقای کجباف به عنوان دبیر هیات به مقام‌های بسیاری دست پیدا کرده است. در سه چهار سال اخیر نیز بیشتر مسابقات جهانی و کشوری در خوزستان برگزار شده‌اند و این به خاطر میزبانی‌های خوب استان از رویدادهای مختلف است.

این مربی با بیان این‌که کشتی خوزستان نیاز به محبت دارد، عنوان کرد: کشتی، رشته بسیار سختی است و باید بتوانیم از ورزشکاران حمایت کنیم. زیرا کشتی در کشور جایگاه اول را دارد و باید تلاش شود تا این رشته در جایگاه اول خود بماند اما متاسفانه نگاه به کشتی از بالا به پایین است. امیدوارم نگاه خوبی به کشتی خوزستان شود، زیرا لیاقت بهترین‌ها را دارد. در مسابقات جهانی اخیر نیز از 10 ورزشکار اعزامی، شش ورزشکار خوزستانی بودند؛ پس نیاز است که به کشتی فرنگی نگاه ویژه‌ای شود تا همیشه خوزستانی‌ها عضو ثابت مسابقات بین‌المللی بمانند.

نگاه به کشتی خوزستان خوب است

همچنین محمد آرپناهی، فرنگی‌کار وزن 55 کیلوگرم تیم خوزستان درباره قهرمانی در این وزن به ایسنا، گفت:‌ مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و کشتی‌گیران خوبی در مسابقات حضور داشتند. در بازی فینال با حریف خوبی از مازندران کشتی گرفتم و موفق شدم با شکست وی به مقام قهرمانی وزن 55 کیلوگرم برسم.

وی با بیان این‌که برای چهارمین بار است عنوان قهرمانی مسابقات کشتی فرنگی کشور را به دست می‌آورم، عنوان کرد:‌ به نظرم با توجه به این‌که خوزستان کشتی‌گیران خوبی در رشته فرنگی دارد، نگاه به کشتی خوزستان خوب است، حتی در رقابت‌های جهانی اخیر نیز شش ملی‌پوش از خوزستان بودند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کشتی فرنگی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار