فرماندار:
فرماندار اندیمشک با بیان اینکه این شهرستان برای بازگشت زائران به عنوان معین استان ایلام مشخص شده است، گفت: شرایط برای بازگشت زائران در مسیر اندیمشک فراهم است.
کد خبر: ۷۸۸۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹ 16 October 2019

پیمان جهانگیری با اشاره به آمادگی زیرساخت‌ها برای بازگشت زائران در اندیمشک، اظهار کرد: همه تدابیر لازم برای بازگشت زائران اربعین اندیشیده شده است و مشکلی در خدمت‌رسانی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه ۷۴ موکب در اندیمشک در حال خدمت‌رسانی به زائران اربعین هستند، افزود: این مواکب در زمان رفت و برگشت زائران نسبت به ارائه خدمات اقدام می‌کنند و فعالیت آن‌ها تا زمان پایان تردد زائران ادامه خواهد داشت.

فرماندار اندیمشک تصریح کرد: اندیمشک به عنوان معین استان ایلام مشخص شده است و با توجه به اینکه از ۲۴ تا ۲۹ مهرماه زائران از اندیمشک به استان ایلام سفر خواهند کرد، نسبت به خدمت‌رسانی اقدام می‌کنیم.

جهانگیری ادامه داد: در بحث اسکان، پذیرایی، تامین امنیت و دیگر موضوعات همه تدابیر و تمهیدات لازم اندیشیده شده است تا زائرانی که قصد بازگشت دارند، بدون هیچ مشکلی به استان‌های خود بازگردند.

وی بیان کرد: تدابیر لازم در بحث حمل و نقل زائران نیز اندیشیده شده است و زائران نگران تردد خود از اندیمشک به دیگر نقاط نباشند. شرایط میزبانی از زائران در اندیمشک فراهم است و جای هیچ گونه نگرانی در زمینه بازگشت زائران وجود ندارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار