رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: تاکنون با پیگیری های نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی و همکاری های بنیاد علوی و برکت، ۶۰۰ میلیارد ریال برای ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی این شهرستان هزینه شده است.
کد خبر: ۷۹۱۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ 30 October 2019

یوسف پریدار در جریان بازدید از طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی دزفول افزود: برای ساخت کامل این بیمارستان حدود چهار هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده بود که تاکنون روند پیشرفت خوب بوده و ۳۷ درصد از کل طرح و ۱۰۰ درصد از گام نخست آن اجرا شده است.

وی درخصوص بیمارستان زنان و زایمان حضرت زینب(س) دزفول نیز گفت: این بیمارستان نیز افزون بر ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون برای ساخت آن ۳۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول افزود: بخش اورژانس و سوختگی بیمارستان گنجویان دزفول نیز در حال ساخت است که با تکمیل آن وسعت فعلی اورژانس سه تا چهار برابر افزایش خواهد یافت و تعداد تخت های اورژانس نیز از ۲۵ به ۶۵ تخت خواهند رسید.

وی با بیان اینکه بخش سوختگی بیمارستان به عنوان دومین مرکز جنوب غرب کشور با صرف ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار  در حال ساخت است، بیان کرد: بیمارستان سرطانی دزفول نیز به عنوان سومین بیمارستان اختصاصی سرطان کشور با مشارکت خیرین و مشاوره دانشگاه علوم پزشکی دزفول در حال ساخت است و پیشرفت خوبی دارد که امیدواریم سال آینده به بهره برداری برسد.

پریدار درخصوص اشتغالی که از طریق افتتاح این طرح ها در دزفول ایجاد می شود، گفت: بین سه تا چهار هزار  فرصت شغلی با بهره برداری از این طرح ها در دزفول ایجاد می شود که  ۳۰۰ نفر در بیمارستان زنان و زایمان، یکهزار و ۲۰۰ نفر در بیمارستان یازهرا، ۳۰۰ نفر با توسعه اورژانس و بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ نفر در بیمارستان تامین اجتماعی استخدام خواهند شد.

گام نخست بیمارستان تامین اجتماعی دزفول آماده بهره برداری

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدیدها گفت: گام نخست بیمارستان تامین اجتماعی آماده بهره برداری است که تلاش می شود بزودی با حضور وزیر تعاون،  کار و رفاه اجتماعی بهره برداری شود.
عباس پاپی زاده با بیان اینکه بیمارستان زنان و زایمان دزفول نیز در ماه های آینده افتتاح می شود،  افزود: در تماس با وزیر بهداشت قرار شد شنبه با برگزاری نشستی با ایشان باقی مانده اعتبارات موردنیاز دریافت شوند تا این طرح ها به مرحله بهره برداری برسند.  

وی با بیان اینکه امسال و سال آینده سال های ماندگاری در تاریخ بهداشت و درمان دزفول خواهند بود، اظهار داشت: هشت بیمارستان کوچک و بزرگ در دزفول در حال ساخت است که با بهره برداری از آنها  زمینه ایجاد اشتغال برای حدود سه هزار نفر فراهم می شود.

شهرستان دزفول به عنوان قطب درمانی شمال خوزستان شناخته شده و به بیماران استان های خوزستان، ایلام و لرستان خدمات درمانی ارائه می کند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار