مجید یزدان پناه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ماه امسال پرشکو هتر و با حضور حداکثری دانش آموزان استان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۷۹۳۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵ 31 October 2019

 مجید یزدان پناه در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: سیزدهم آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز است. ضمن اینکه یاد و خاطره شهدای دانش آموز، آنان که برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانشان را فدا کردند، هر سال این روز در آبان ماه با شکوه هر چه تمام تر برگزار می شود.

وی در خصوص برنامه ها این روز، خاطر نشان کرد: در سراسر کشور و همچنین در استان کرمانشاه، تمامی شهرستان‌ها و به خصوص شهر کرمانشاه راهپیمایی برگزار می شود، منتهای سعی ما بر حضور حداکثری دانش آموزان علاقه مند است.


مدیر کل آموزش و پرورش کرمانشاه افزود:۳۱۳ دانش آموز دختر  در جایگاه به قرائت مطالب آماده شده می پردازند، قرار هست که عکس شهدای دانش آموز را به جای پرچم در دست داشته باشند.

وی ادامه داد: ساعت ۱۰ صبح روز ۱۳ آبان، زنگ روز دانش آموز در تمامی مدارس نواخته می‌شود، غبارروبی مزار شهدا را در دستور کار داریم، برگزاری مسابقات فرهنگی  که از هفتم آبان ماه آغاز و تا سیزدهم آبان ماه ادامه دارد.

یزدان پناه در پایان، سخنرانی در مدارس را هم از برنامه ها این روز عنوان کرد و گفت: از معلمین خواسته ایم، در این روز دقایقی از وقت کلاس را به همین مناسبت اختصاص دهند و از دانش آموزان نیز تقدیر کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار