سرپرست اداره ورزش و جوانان طبس گفت: بانوان کاراته‌کا این شهرستان در مسابقات قهرمانی کشور سبک وادوکای به مصاف ملی‌پوشان می‌روند
کد خبر: ۷۹۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳ 19 August 2015

ایرج توتونچی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: بانوان کاراته‌کا شهرستان طبس به نمایندگی از خراسان جنوبی در مسابقات قهرمانی کشور سبک وادوکای به مصاف ملی‌پوشان می‌روند.

وی افزود: در این مسابقات حدود 300 بانوی کاراته‌کا کشور در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، امید و بزرگسالان از امروز به مدت دو روز در شهرستان فریدونکنار استان گلستان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان طبس تصریح کرد: زهرا تقیان، معصومه پارسا، فاطمه زمانی، عادله رحیمی، آرزو اکبری، مهشید رجبی‌راد، فاطمه سالاری، اسما الهی، فایزه یعقوبی، ستیلا صالح‌زاده، زهره قربانی، آرمیتا شمس، مبینا فانی. مهیا مرادیان و ریحانه باقری اعضای تیم کاراته این شهرستان در رقابت‌های قهرمانی کشور هستند.

توتونچی یادآور شد: سرپرستی تیم کاراته بانوان شهرستان طبس را خانم قوسیان‌مقدم و مربیگری تیم را سن‌سی زهرا تقیان نماینده سبک وادوکای فدراسیون در خراسان جنوبی برعهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان طبس در رشته ورزشی کاراته از ظرفیت و پتانسیل خوبی برخوردار است و تاکنون کاراته‌کاهای بانوان این شهرستان موفق به کسب ده‌ها مدال رنگی در مسابقات قهرمانی کشور شدند که امید است با حمایت مسئولان دولتی و مساعدت بخش خصوصی شهرستان طبس به عنوان قطب این رشته ورزشی مطرح شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار