مدیرکل ورزش استان:
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: امیدواریم در سفر وزیر نفت به استان بتوانیم مشکلات تیم‌های نفتی خوزستان را حداقل برای این فصل حل کنیم.
کد خبر: ۷۹۶۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸ 12 November 2019

افشین حیدری در آیین افتتاحیه سومین نمایشگاه تخصصی ورزش و تجهیزات ورزشی خوزستان که شب گذشته، ۲۰ آبان‌ماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: قبلا هم گفته‌ام این‌که منتظر باشیم تا یک شرکت بزرگ در امر مهمی مانند ورزش سرمایه‌گذاری کند و هیچ زیرساخت و مشوقی در نظر نگرفته باشیم، کاری است که تا به امروز نتیجه نداده است. بنابراین گفته‌ام که نمایندگان مجلس باید ورود کنند تا شرکت‌هایی که در حوزه فعالیت‌های انسانی ورود می‌کنند، مشوق‌هایی برای‌شان در نظر گرفته شود تا در این حوزه به فعالیت بپردازند.

وی بیان کرد: بنابراین برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی لازم است تا بتوانیم شرکت‌های تولیدکننده را به خوبی به مردم معرفی کنیم و تولیدکنندگان بتوانند ظرفیت‌های خود را نشان دهند. طی چند روز آینده نیز مراسم تجلیل از قهرمانان برگزار خواهد شد که این مراسم یکسری تفاوت‌ها با مراسم‌های قبلی دارد. در این مراسم از برخی باشگاه‌ها و شرکت‌های بزرگ که در ورزش فعالیت می‌کنند، تجلیل خواهد شد که یکی از این شرکت‌ها، فولاد خوزستان است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: جا دارد از آقای محمدی، رییس شرکت فولاد خوزستان و همچنین مدیرعامل باشگاه فولاد که پا به پای بازیکنان و کادر فنی کار و از تیم حمایت می‌کنند، قدردانی کنم. استاندار نیز نگاه ویژه‌ای به باشگاه فولاد دارد و امیدواریم باشگاه فولاد بتواند به روزهای خوب خود برگردد.

وی افزود: روز پنج‌شنبه این هفته نیز وزیر نفت سفری به خوزستان خواهد داشت که امیدواریم در این سفر بتوانیم مشکلات تیم‌های نفتی خوزستان یعنی باشگاه نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان را حداقل برای این فصل حل کنیم.

حیدری افزود: در آینده نیز جلسه خوبی با مدیرکل امور مالیاتی استان، مدیرعامل باشگاه فولاد و چند شرکت دیگر در خصوص ظرفیت‌های قانونی چه در بحث ارزش افزوده و سایر قوانین مالیاتی که بتوان برای کمک به باشگاه‌ها از آن‌ها استفاده کرد، خواهیم داشت. همانطور که اکنون مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم با کمک استاندار این استان و مدیرکل امور مالیاتی‌شان همین راه را پیش می‌روند و در حال حل کردن مشکلات باشگاه پارس جنوبی جم هستند. امیدوارم ما هم چنین کاری را در استان خوزستان انجام دهیم.

وی در ادامه افزود: امسال سومین سالی است که نمایشگاه ورزش خوزستان برگزار می‌شود. تمام هدف ما این است که بتوانیم به سمتی برویم که از تولیدکنندگان داخلی به ویژه آن‌هایی که در خوزستان کار تولیدی انجام می‌دهند، حمایت کنیم. خدا را شکر امسال استقبال از نمایشگاه خوب بوده است. ما به دنبال این هستیم که تولیدکنندگان‌مان در این نمایشگاه خود را معرفی کنند و نسبت به سال اولی که نمایشگاه را برگزار کردیم، امسال شرایط از نظر کیفی افزایش پیدا کرده است و شاهد حضور بیشتر تولیدکنندگان نسبت به نمایشگاه‌های قبلی بوده‌ایم. امیدوارم به سمتی برویم که نمایشگاه ورزش خوزستان بتواند یکی از نمایشگاه‌های برند در کشور شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰ واحد درخواست حضور در نمایشگاه تخصصی ورزش را داشتند و این نمایشگاه، نمایشگاه جوانی است و جای امیدواری دارد که چنین نمایشگاهی هر سال شلوغ‌تر شود و امیدوارم مردم نیز استقبال بهتری داشته باشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار