سرمربی تیم:
سرمربی تیم فوتبال بانوان آویسا خوزستان با بیان این که مطمئن باشید در هفته های آینده تیم ما را در بالای جدول خواهید دید، گفت: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که امروز به توان دو بازی کردند و بسیار زحمت کشیدند.
کد خبر: ۷۹۷۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸ 16 November 2019

فاطمه دغاقله پس از تساوی یک بر یک تیمش در هفته ششم لیگ برتر فوتبال بانوان کشور برابر ملوان، اظهارکرد: ملوان همیشه یک تیم جنگنده است. طی هفته جاری نیز تمرینات خوبی را برای این بازی پشت‌سر گذاشته بودیم. اگرچه از ابتدای لیگ تاکنون منتظر صادر شدن مجوز بازی دو بازیکن‌مان هستیم و با کمبود بازیکن مواجه ایم، ولی از نظر روحی روی بازیکنامان برای این دیدار کار کرده بودیم.

وی افزود: ما توانستیم بازیکنان را از نظر روحی به صورتی آماده کنیم که بتوانند حریف را در میانه‌های میدان کنترل کنند. ما ۹۰ دقیقه تیم ملوان را در وسط میدان نگه داشتیم و توانستیم موقعیت‌هایی را هم خلق کنیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان آویسا خوزستان در مورد داوری نیز عنوان کرد: داوری بیسار خوب بود. البته گلی که دریافت کردیم، آفساید بود و کمک داورها ضعیف بود اما داور وسط یک داور بین‌المللی و خوب بود. به تصمیم داوری احترام می‌گذاریم.

وی عنوان کرد: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که امروز به توان دو بازی کردند و بسیار زحمت کشیدند.

دغاقله درباره آینده تیمش نیز گفت: بازیکنانی که در اختیار داریم از بازیکنان جوان استان هستند و اکنون تنها هدف‌مان حفظ تیم در لیگ برتر است. مطمئن باشید اگر دو بازیکنی که هنوز مجوز بازی دریافت نکرده اند را در اختیار داشتیم، از این شش دیدار انجام شده، حداقل به دو برد رسیده بودیم. به فدارسیون احترام می‌گذاریم و امیدوارم دو بازیکنان ما به بازی هفته هفتم برسند. مطمئن باشید آویسا خوزستان را در هفته های بعد در بالای جدول خواهید دید.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار