احمد روشن زاده در گفتگو با تابناک:
رئیس هیات دومیدانی استان کرمانشاه از عدم وجود زیر ساخت های تمرینی برای رشته دومیدانی خبر داد.
کد خبر: ۸۰۰۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 27 November 2019

احمد روشن زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: دو میدانی کرمانشاه رشته پر مدال و دارای ورزشکارانی بنام در سطح کشوری و بین المللی است که متاسفانه ورزشکاران این رشته با عدم مکان مناسب برای تمرین روبه رو هستند.

وی خاطر نشان کرد: قبلا ورزشکاران در مجموعه آزادی تمرین می کردند که با کشت چمن مجدد این مجموعه و واگذاری به هیئت فوتبال دیگر امکان تمرین برای ورزشکاران رشته دومیدانی وجود ندارد.

روشن زاده در ادامه تصریح کرد : زمانی که چمن شماره یک مجموعه ورزشی آزادی تخریب شده بود ورزشکاران ما میتوانستند به راحتی از این زمین استفاده کنند و با کاشت مجدد چمن این امکان از ورزشکاران صلب شد.

رئیس هیئت دو میدانی در ادامه تاکید کرد: چمن مجموعه آزادی را تعمیر نکنند و آن را برای تمرین در اختیار رشته‌های پرتابی قرار دهیدو با تخریب چمن زمین اصلی مجموعه ورزشی آزادی، بهترین فرصت برای رشته‌های پرتابی در این مجموعه فراهم شد.

وی در پایان گفت: با توجه به موفقیت های اخیر ورزشکارن دو میدانی کار کرمانشاهی در المپیاد استعداهای برتر، نشان دهنده این است استعداد های استان برای موفقیت هر چه بیشتر نیازمند زیر ساخت های مناسب هستند، هیئت دومیدانی خواستار هزینه برای ساخت مجموعه ورزشی نیست، بلکه خواهان واگذاری زمین شماره یک آزادی با حالت فعلی به مجموعه ورزشی دومیدانی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار