عضو شورای شهر اهواز:
عضو شورای شهر اهواز گفت: شورای شهر اهواز دو بار تصمیم به استیضاح شهردار گرفت که خود این استیضاح موتور محرک توسعه شهری را کند می کند.
کد خبر: ۸۰۷۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۶ 23 December 2019

اسکندر لطفعلی زاده در خصوص عملکرد ۶ ماهه شهردار اهواز اظهار کرد: اگر بخواهید یک ارزیابی نسبی نسبت به  عملکر شهردار اهواز داشته باشد، یکی از بالا ترین آیتم ما معمولا در ارزیابی شهرداران بحث درآمد است که آیا واقعا درآمد ما در شهرداری در مقایسه با مدت مشابه افزایش پیدا کرده یا خیر و این افزایش به چه میزان بوده است.

وی افزود: با بررسی های صورت گرفته در میابیم که درآمدهای ما در تمام حوزه های شهرداری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش پیدا کرده است.

عضو شورای شهر از افزایش 40 درصدی درآمد مناطق در شهر اهواز خبرداد و تصریح کرد: در حوزه خود شهرداری و در آمدهای مربوط به مرکز بالغ بر 98 درصد در مقایسه با مدت مشابه افزایش داشته است.

لطفعلی زاده با بیان اینکه وضعیت اقتصادی سال جاری به مراتب از سال گذشته بدتر است، عنوان کرد: شهردار اهواز در زمان پساسیل شهرداری اهواز را تحویل گرفت، این در موقعیتی بود که داشته های شهر نیز تخریب شده بود.

وی با بیان اینکه در ۶ ماه حضور این شهردار در شهر داری اهواز دو برابر سال گذشته کوچه ها آسفالت شد و با توجه به مناطق کمتر برخوردار برخی معابر و کوچه ها پس از ۲۰ سال آسفالت شدند.

عضو شورای شهر اهواز از دیگر خدمات عمرانی این شهردار به بستن قرارداد های خوب با قرارگاه خاتم اشاره کرد.

لطفعلی زاده اظهار کرد: مبارزه با زمین خواری، اصلاح ساختار، مبارزه با فساد از دیگر کارهای شهردار در ۶ ماهه فعالیت خود بوده است.

وی به دوبار خیز استیضاح شهردار توسط شورای شهر اشاره کرد و گفت: خود این استیضاح موتور محرک توسعه شهری را کند می کند.

عضو شورای شهر اهواز در خصوص فعالیت های صورت گرفته شهرداری در زمان بارندگی اخیر تصریح کرد: در ۶ ماه حضور شاعری به عنوان شهردار اهواز کارهای مطالعاتی خوبی در خصوص فاضلاب انجام و همچنین برخی فعالیت ها را به عنوان مُسکن انجام داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار