مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس گفت: مقایسه تعداد سهام و اوراق مشارکت معامله شده آذرماه امسال نسبت به آمار مشابه سال گذشته نشان می‌دهد که حجم سهام معامله شده ۷۰ درصد و ارزش ریالی معاملات ۱۲۲ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۸۰۸۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹ 24 December 2019

تابناک فارس به نقل از تسنیم:کرشمه ترابیان با اشاره به عملکرد بورس استان فارس در آذرماه امسال اظهار داشت: در 21 روز فعالیت بورس استان در آذرماه 824 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 3767 میلیارد ریال در بورس منطقه‌ای فارس مورد معامله قرار گرفت.

وی با بیان جزئیات معاملات یک ماهه بورس استان در آذرماه گفت: متوسط ارزش روزانه خرید و فروش سهام طی این مدت 179384 میلیون ریال بوده است.

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس افزود: مقایسه تعداد سهام و اوراق مشارکت معامله شده امسال نسبت به آمار مشابه سال گذشته نشان می‌دهد که حجم سهام معامله شده 70 درصد و ارزش ریالی معاملات 122 درصد افزایش داشته است.

 

ترابیان بیان کرد: بررسی ترکیب معاملات انجام شده حاکی از آن است که 45 درصد ارزش معاملات مربوط به خرید سهام و 55 درصد به فروش سهام اختصاص داشته است.

وی عنوان کرد: در حال حاضر تعداد شرکت‌های استانی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار 23 شرکت است که از این میان 5 شرکت در بازار اول، 10 شرکت در بازار دوم و 8 شرکت در فرابورس قرار دارند.

مدیر بورس منطقه‌ای استان فارس تصریح کرد: در یک ماهه اخیر 26 ایستگاه کارگزاری خدمات لازم را به سهامداران و متقاضیان ارائه داده‌اند که سرانه معاملات هر کارگزاری طی این مدت 144887 میلیون ریال و سرانه معاملات روزانه هر کارگزار 6899 میلیون ریال بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار