مهدی یحیایی:
به گزارش تابناک سمنان: مهدی یحیایی معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از ثبت ۵۵۴ مورد تخلف در نانوایی‌های استان خبر داد و گفت: ارزش ریالی این پرونده‌ها دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.
کد خبر: ۸۰۹۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶ 30 December 2019

نتیجه تصویری برای نانوایی

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان صبح دوشنبه در جلسه کارگروه آرد و نان استان سمنان به میزبانی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان ضمن بیان اینکه در ۹ ماه گذشته ده هزار و ۳۶۵ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی استان سمنان انجام شد، اظهار داشت: در این بازدیدها ۵۵۴ مورد تخلف در نانوایی‌ها ثبت شد.

وی ارزش ریالی این پرونده‌ها را دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و یادآور شد: افزایش بازرسی و تقویت نظارت بر عملکرد واحدهای این صنف در دستور کار قرار دارد.

مهدی یحیایی کم‌فروشی، عرضه آرد خارج از شبکه و عدم رعایت ساعت کاری را مهم‌ترین تخلفات این صنف برشمرد و گفت: برخورد جدی با واحدهایی که قوانین صنفی و مشتری مداری را رعایت نمی‌کنند و نان بی‌کیفیت به مردم عرضه می‌کنند در دستور کار قرار دارد.

یحیایی با تأکید بر لزوم ارتقای کیفیت نان تولیدی در استان سمنان بیان کرد: برای تحقق این هدف از ابتدای سال جاری تاکنون دوره آموزشی برای یک هزار و ۵۰۰ نفر ساعت از متصدیان واحدهای خبازی در سطح استان برگزارشده است.

وی در پایان بابیان اینکه عموم مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه تلفن گویا ۱۲۴ به این سازمان اطلاع دهند، تصریح کرد: پرونده متخلفان این بخش برای صدور حکم به اداره تعزیرات انتقال یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار