معاون امور هماهنگی اقتصادی استاندار کرمانشاه، این استان را از قطب‌های مهم تولید پشم معرفی کرد و گفت: انتظار داریم که با اجرای طرح تولید پشم به نخ در روستا‌ها و مناطق حاشیه‌ای، تعداد یک‌هزار شغل ایجاد کنیم.
کد خبر: ۸۱۱۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 07 January 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس هدایت حاتمی در جلسه بررسی و حل مشکلات مربوط به اجرای طرح مشاغل خانگی، اظهار داشت: این جلسه برای اجرا و حل مشکلات بخشی از اجرای زنجیره ارزش از پشم تا فرش است.

وی گفت: یکی از اولویت‌های ما در اجرای این طرح، استفاده از ظرفیت‌های بومی و اختراعات صورت گرفته در استان که می‌تواند در مشاغلی مانند پشم ریسی و ...کاربرد داشته باشند، است.

معاون امور هماهنگی استان کرمانشاه افزود: برای اجرای این طرح چهار راهبر تعیین شده که بتوانند با راهبری و راهنمایی متقاضیان این طرح، آن را به مرحله اجرا برسانند.

وی تصریح کرد: کرمانشاه از قطب‌های مهم تولید پشم است و انتظار داریم که با اجرای طرح تولید پشم به نخ در روستاها و مناطق حاشیه‌ای، تعداد هزار شغل ایجاد کنیم.

حاتمی با اشاره به بخش‌های دیگر این طرح، گفت: بخش‌های دیگر این طرح مانند، رنگرزی و تبدیل آن به فرش را نیز می‌توانیم به اجرا در بیاوریم که قطعا به اشتغالزایی مناسبی خواهد انجامید.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار