مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: ۳۴ پروژه با اعتبار یک‌هزار و ۳۷۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی ۲ هزار و ۵۸۰ نفر، تا پایان دهه فجر امسال افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی آن‌ها کلید می‌خورد.
کد خبر: ۸۲۱۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ 08 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،محسن ، اظهار داشت: طی آذرماه امسال سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در زمینه پژوهش و عملکرد اداره آموزش در بین 31 استان کشور حائز رتبه برتر شد و از سوی معاونت پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت مورد تقدیر قرار گرفت.

وی مهمترین دغدغه مردم استان را در بحث اشتغال، رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار عنوان کرد و افزود: سازمان صمت وظایف متنوعی را دارد که با تمام توان این وظایف را انجام می‌دهد.

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در خصوص بررسی مشکلات اعتباری طرح‌های نیمه‌تمام صنعتی استان، اضافه کرد: حدود 25 پروژه از جمله پروژه‌های قوطی‌سازی زمزم، کاغذ بیستون، بیواتانول و... که شعاع انتشار وسیعی و مشکل اعتباری دارند را جمع‌بندی کرده‌ایم و خدمت معاونت هماهنگی اقتصادی ارسال تا قول مساعد برای تامین اعتبار آن‌ها بگیریم.

وی اعتبارات بخش دولتی را محدود دانست و با تاکید بر جلب سرمایه‌گذار، افزود: کارخانه کرپ‌ناز سال‌ها تعطیل بود که با جذب سرمایه‌گذار و واگذاری به بخش خصوصی هم‌اکنون برای 204 نفر اشتغالزایی ایجاد کرده که بیش از ظرفیت اسمی که پروانه برای آن صادر شده، تا پیان سال رکورد می‌زند.

دارابی از تولید چادر مشکی در کاخانه کرپ‌ناز در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: در حوزه تامین مالی برای تولید چادر مشکی در تلاش هستیم، سرمایه‌گذار اهل، باتجربه و مطلع به بازار را برای این منظور(تامین مالی برای چادر مشکی) پیدا کرده‌ایم، این تولید حدود 200 میلیارد تومان تامین مالی نیاز دارد.

این مسؤول مجتمع فولاد شهدا در شهرک صنعتی صحنه را از جمله پروژه دیگر استان دانست که نیازمند تامین مالی است، و تصریح کرد: این پروژه حدود 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که بانک توسعه تعاون قول تامین مالی حدود 30 میلیارد تومان را برای این پروژه داده که ان‌شاءالله با تامین اعتبار، بتوانیم تا تیرماه سال آینده آن را به نتیجه برسانیم.

سفر وزیر صنعت و معدن به کرمانشاه/ «بیوایمپلنت» به بهره‌برداری می‌رسد

وی در خصوص پروژه‌ها ایام‌الله دهه مبارک فجر این سازمان، افزود: 34 پروژه با اعتبار یک‌هزار و 370 میلیارد تومان و اشتغالزایی 2 هزار و 580 نفر، در این ایام افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی آن‌ها کلید می‌خورد.

دارابی در مورد پروژه‌هایی که در این ایام آغاز عملیات اجرایی آن شروع می‌شود، گفت: این پروژه‌ها بدون نیاز به شبکه تامین مالی بانک‌ها است یعنی خود مجری تامین مالی کرده و کار را آغاز می‌کند.

وی از سفر رحمانی‌فضلی وزیر سازمان صنعت معدن و تجارت برای افتتاح پروژه‌های صنعتی به کرمانشاه تا پایان ایام‌الله دهه مبارک فجر خبر داد و افزود: پروژه بیو‌ایمپلنت شهرک صنعتی بیستون که پروژه مقام معظم رهبری بوده و در تولید بافت نرم و سخت انسان فعالیت دارد و یک پروژه سلامت درمان است و همچنین پروژه قطعه‌سازی محورسازان زاگرس شهرک صنعتی کرمانشاه در این سفر به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار