مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه گفت: ۵۳۶ خانوار شهرستان گیلان‌غرب با دو هزار ۷۰۳ نفر جمعیت به صورت سیار از نعمت آب بهره‌مند هستند.
کد خبر: ۸۲۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴ 25 August 2015
ایرج شهبازی با اشاره به اینکه 93 روستا از 135 روستای بالای 20 خانوار شهرستان گیلان‌غرب تحت پوشش شرکت آبفار هستند، اظهار داشت: در حال حاضر 15 روستای شهرستان فاقد شبکه توزیع آب بوده و به صورت سیار آبرسانی می‌شوند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از چهار چاه اجاره‌ای  برای تأمین آب شرب روستاییان شهرستان گیلان‌غرب خبر داد و افزود: 19  روستای این شهرستان با  669 خانوار و جمعیت سه هزار و 350 نفری از چاه اجاره‌ای تأمین آب می‌شوند.

شهبازی از وجود شش چشمه و 14 حلقه چاه در مدار شهرستان گیلان‌غرب خبر داد و اظهار کرد: در هر سال حداکثر ظرفیت تولید آب برای خانوارهای روستایی شهرستان 2.9 میلیون مترمکعب است.

وی حجم مخازن آب شهرستان گیلان‌غرب را 10 هزار و 468 مترمکعب اعلام کرد و افزود: در حال  حاظر 43 باب مخزن در مدار است که آب مورد نیاز خانوارهای روستایی شهرستان را تأمین و نگهداری می‌کند.

شهبازی با بیان اینکه ظرفیت ایستگاه‌های پمپاژ آب در مدار آبفار شهرستان مذکور در هر روز 31 هزار و 927 مترمکعب است، عنوان کرد: شهرستان گیلان‌غرب دارای 30 ایستگاه پمپاژ آب در مدار و 9 دستگاه کلرزنی است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اشاره به اینکه 66.7 کیلومتر از خطوط انتقال آب روستایی در شهرستان گیلان‌غرب قرار دارد، گفت: این شهرستان دارای 176.5 کیلومتر شبکه توزیع آب است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار