حسن همتی با تاکید بر مراجعه مردم به سایت های رسمی و معتبر خبرگزاری گفت: مردم تنها به مراجع رسمی مانند پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، وبگاه ویژه کروناویروس فارس به نشانی اینترنتی https://corona.sums.ac.ir/، صدا و سیمای فارس و خبرگزاری های معتبر اکتفا کنند.
کد خبر: ۸۲۷۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰ 01 March 2020

تابناک فارس به نقل از شیرازه:حسن همتی با تاکید بر مراجعه مردم به سایت های رسمی و معتبر خبرگزاری گفت: مردم تنها به مراجع رسمی مانند پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، وبگاه ویژه کروناویروس فارس به نشانی اینترنتی https://corona.sums.ac.ir/، صدا و سیمای فارس و خبرگزاری های معتبر اکتفا کنند.
مدیرروابط عمومی اورژانس فارس با تکذیب شایعه این که بیمار به ویروس کرونا مبتلاست،ادامه داد:با معاینه و بررسی های انجام شده مشخص شدکه این بیمار دچار افت فشار شده وهیچ علائم بیماری کرونا در او مشاهده نشده است.
وی با اشاره به تماس های مردمی افزود: به دنبال تماس های مردمی به سامانه اورژانس 115، پرسنل به محل اعزام و سرانجام مشخص شد که بیمار با مشکل افت فشار مواجه شده و هیچ گونه علائمی از بیماری کروناویروس نداشته است.
دکتر همتی در خصوص علائم بیماری کرونا توضیح داد: بیماری کرونا علائم های مختلفی دارد که این بیمار هیچ کدام از آن علائم ها را نداشته و پس از انجام اقدامات کمک های اولیه پیش بیمارستانی فرد در محل مداوا شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار