مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان، بابیان اینکه کمیته مقابله با کرونا با جدیت کار خود را انجام می‌دهد، گفت: ۵۳ بازرسی از ادارات کل استان برای کرونا انجام شد.
کد خبر: ۸۳۲۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۰ 18 March 2020

به گزارش تابناک سمنان: حسن سعدالدین مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمناندر نشست کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مقابله با کرونا در استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه ۵۳ بازرسی از ادارات کل استان سمنان برای کرونا صورت گرفته است، گفت: نتایج حاصل از ۵۳ بازرسی انجام شده از ادارات کل استان نشان می‌دهد که خوشبختانه اقدامات خوبی در سطح استان سمنان در راستای مقابله با این ویروس شکل گرفته است.

او با بیان اینکه در کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مقابله با کرونا در استان سمنان، از ابتدا ۲۸ شاخص را تعیین و ابلاغ کرده‌ایم، افزود: هدف این کمیته، مچ گیری نیست، بلکه ابلاغ شاخص‌ها و فرهنگ سازی در اهمیت مبارزه با کرونا، به عنوان رسالت و اولویت کاری این کمیته است.

عضو کمیته مقابله با کرونای استان سمنان با بیان اینکه بی تردید مدیران نقش بسیار مهمی در پیشگیری از ابتلای جامعه هدف کارمندان به کرونا دارند، تاکید کرد: حفاظت و سلامت کارکنان برای ما بسیار مهم است و این مقوله طی بخشنامه‌هایی به مدیران دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.

سعدالدین با بیان اینکه مدیران با شناسایی افراد مستعد بیماری و با توانمندی ضعیف جسمی و واگذاری امور به صورت دور کاری به این افراد، از گسترش بیماری و ابتلای کارمندان به کرونا جلوگیری کنند، بیان کرد: بر اساس دستور استاندار سمنان، لغو مرخصی مدیران تا ۱۵ فروردین پابرجاست و هیچ مدیری حق استفاده مرخصی در این ایام را ندارد همچنین برخی ادارات به صورت خود اختیاری خدمات را در بیرون از محوطه ساختمان اداری و یا در مقابل درب ورودی اداره ارائه می‌کردند که تذکر لازم ارائه و بر رعایت توصیه‌های بهداشتی و انجام امور مراجعان توصیه شد.

او با بیان اینکه تجمعات میدانی خوشبختانه در سطح استان بسیار کم و محدود است، گفت: پخش برخی تبلیغات تلویزیونی از شبکه‌های ملی و سراسری سیمای جمهوری اسلامی، نیاز به تذکر جدی و تغییر رویکرد یا توقف پخش دارد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان، بیان کرد: برای پیشگیری از کرونا فرآیند و چرخه‌های خاص تعریف شده است که در صورت ایجاد مشکل در هر کدام از آنها، رویکرد دیگر نیز دچار اخلال خواهد شد، لذا می‌طلبد تا همه افراد و گروه‌ها به صورت منسجم و هماهنگ برای تحقق اهداف گام بردارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار