علیرضا نثاری گفت: بر اساس کارشناسی‌های صورت گرفته و بازدید‌های میدانی در اثر این سیل مجموعا به یک‌هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی شهرستان خسارت وارد شد.
کد خبر: ۸۳۵۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳ 30 March 2020
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نهاوند گفت: سیل اسفندماه سال گذشته به یک‌هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی در نهاوند آسیب وارد کرد.

به گزارش فارس، نثاری اظهار کرد: بار‌ش‌های سیل آسای اسفندماه سال گذشته در نهاوند که منجر به طغیان آب رودخانه‌های این شهرستان شد به تعدادی از واحد‌های مسکونی در سطح روستا و برخی مناطق شهری آسیب وارد ساخت.

وی گفت: بر اساس کارشناسی‌های صورت گرفته و بازدید‌های میدانی در اثر این سیل مجموعا به یک‌هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی شهرستان خسارت وارد شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نهاوند افزود: از مجموع واحد‌های آسیب دیده شهرستان ۵۵۰ واحد احداثی و ۷۵۰ واحد دیگر آن نیز تعمیری هستند.

وی افزود: به منظور تعیین میزان خسارات وارده به واحد‌های مسکونی از سوی کارشناسان ما برآورد‌های لازم به عمل آمده و برابر با فرم‌های مربوطه به استان اعلام شده تا در صورت تخصیص اعتبارات لازم به مالکان واحد‌های خسارت‌دیده پرداخت شود.

قابل ذکر است در فروردین ماه سال گذشته سیل خسارت‌های زیادی به بخش‌های مختلف شهرستان وارد ساخت و ۴ هزار و ۵۵۰ واحد مسکونی خسارت دیدند که برای جبران آن اعتبارات خوبی به شهرستان اختصاص داده شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار